ik ging al niet vaak zwemmen... (mede dankzij alle voeten die in t water rondspartellen en ik dit dus al vies vind) maar nu? OMG denk dat als ik ooit in mijn leven weer een poging ga wagen ik kokhalzen t water in loop. oh en nee, ik plas absoluut niet in het water.
Nee! En ik leer mijn kinderen ook gewoon te plassen op de wc. Maar wij zwemmen meestal in de lek of een meer en daar zijn geen wc's plus het is stromend water. Dan mogen ze wel gewoon in het water plassen. Al zijn de wc's smerig. Dan hang ik er wel boven of maak ik eerst de bril schoon (doe ik trouwens altijd op vreemde wc)
Weet je ik schrik hier echt behoorlijk van dat zoveel volwassen mensen gewoon in het zwembad plassen. Ik ga voorlopig niet meer zwemmen brr mag er niet aan denken dat je een hapje water (plas) binnenkrijgt brr alleen de gedachten al Maar ik plas dus echt nooit in een zwembad mss wel als kind gedaan maar dat weet ik niet meer. En als de wc's echt te ranzig zijn ga je toch gewoon plassen in de douches loopt het gelijk weg hoeft niemand erin te zwemmen.
nee nog nooit gedaan vind dat heel vies zou dat ook nooit doen mijn kindjes ook niet gaan ook netjes naar de wc neem altijd doekjes mee om de wc schoon te maken in een zwembad
Sorry maar ik hoef voorlopig ook ff niet meer te zwemmen! Is dat serieus van die schaamharen? Gadverdamme de gadverdamme !! En na de verhalen hier te lezen ben ik echt ff genezen. Miss toch maar een privé zwembad laten plaatsen...
Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb over die schaamharen, maar ik weet nog dat toen ik het las ik ook even kokhalsneigingen had. En zodoende ben ik het dus niet vergeten.
Ik pies hier zowat in mn broek van het lachen om dit topic.. Whahaha! Hoe kom je erop?! Lol Je moet helemaal niet na willen denken over wat er allemaal in een zwembad zit.. Dat is net zoals dat je niet moet willen weten wat je allemaal aan je vingers hebt als jij een pinautomaat gebruikt, een deurklink van een wc in een restaurant/winkel enz..
Ik ga gewoon lekker zwemmen hoor, krijg je weerstand van O... en nee ik plas ook niet in het zwembad... vroeger wel gedaan.
Lekker hoor zo'n topic als dit als je net heb gegeten. Ik zwem al nooit, maar weet nu zeker dat ik niet meer met plezier een zwembad in zal stappen. Bah! En nee, ik plas niet in het zwembad. Als kind zal ik dat vast wel gedaan hebben.
Gatsie.. Nee alleen toen ik nog kind was. Ik vind dat nu gewoon vies. Ook vies idee voor de medezwemmers. Zelf wil je toch ook niet in de urine van een ander zwemmen. Kinderen slikken weleens water door. Nee ik snap echt niet dat iemand dit bewust doet..