Misschien als kind dat ik in het zwembad gepiest heb, maar ik kan het me niet herinneren wanneer de laatste keer was. Ik kan me alleen herinneren dat mijn moeder altijd riep dat het niet mocht en ons verplicht naar de pot stuurde. Voor de rest wil ik er niet bij stilstaan wat er allemaal in rond "drijft". Zo'n zwemluier houd het toch ook niet vast lijkt mij?
Ik doe het niet meer, maar heb het vroeger echt wel eens gedaan hoor. Toen dacht ik er nog niet zo over na, maar nu toch wel een smerig idee als ik er over na denk. Leer mijn dochter het ook en ze doet het gelukkig niet en zegt altijd als ze naar de wc moet.
Een zwemluier houdt het inderdaad niet vast, die absorbeert niet. Mijn dochter had nooit een zwemluier aan, poepen deed ze niet in het water.
Ik heb echt een fobie voor zwembaden. Ik kijk altijd om me heen en dan denk ik altijd: getsie, die man heeft vieze pukkels. wie weet wat voor rotzooi daar uitkomt, getver, die vrouw ziet er slecht verzorgd uit. misschien heeft ze haar kont ook niet goed afgeveegd, enz., enz. Ik moet me dus echt over een enorme drempel heen zetten om te water te gaan en doe het dan ook liever niet. Natuurlijk vinden de kids het wel heel leuk als ik met ze ga zwemmen, dus soms zet ik toch mijn verstand op nul. Als ik dit topic lees, ben ik bang dat ik voorlopig gewoon weer op het droge blijf...........
Hahah ik denk dat ook wel eens maar je kan er maar beter niet te veel bij nadenken. Gewoon na het zwemmen jezelf weer goed wassen Ik ging als kind een keer naar een zwembad met mijn oom en die vertelde toen dat als ik daar in het water zou plassen er een paarse circel om me heen zou komen die iedereen kon zien. Was natuurlijk gewoon een verzonnen verhaaltje maar ik geloofde het ook nog en durfde toen ook echt niet in het water te plassen
Ik vind het wel grappig dat zoveel mensen nu geschokt reageren en zelfs niet meer willen zwemmen, omdat ze nu lezen dat er volwassenen zijn die in het zwembad plassen. Terwijl we allemaal dondersgoed weten dat het zwembad ook volop gebruikt wordt door (jonge) kinderen en dat die het bijna allemaal wel doen. Dus zelfs als echt alle volwassenen het braaf zouden laten, zou je nog in andermans plasje ronddobberen. (En inderdaad: huidschilfers, haar, pleisters, zweet etc.) Daar is chloor voor, niet over nadenken. Ik zorg dat ik geweest ben voor ik ga zwemmen. Of als ik kang ga zwemmen, dan ga ik tussendoor een keer als ik toch al wat langer het water uit ga om te eten en te drinken. Dan ben ik toch al afgedroogd (Ik vind het afschuwelijk om met natte billen op een wc te zitten.) Maar ik moet eerlijk zeggen, dat het me niet in 100% van de gevallen lukt om het 'droog' te houden. Bijvoorbeeld nu tijdens de zwangschap met onze zoon erbij. Het komt echt wel voor dat ik dan eens wat verlies in het zwembad. Voordat ik er met hem uit ben en een onwillige peuter heb meegenomen naar de wc... Uhm, sorry; dat redt mijn foetus-trampoline (lees: blaas) niet. En dan plas ik liever in het water dan dat ik onderweg naar de wc op de tegelvloer sta te piesen. Want daar ligt geen chloor!
Tijdens de zwangerschap heb ik wel eens een ongelukje gehad.. dat wil zeggen, dat als ik moest niezen of hoesten, ik het niet altijd tegen kon houden.. maar bewust? Nee dat zal ik niet doen.. Heb al vaker gehoord dat er bij sommige zwembaden een stofje in het water zit en dat het water dan gaat verkleuren als je er in plast, dus ik zou het niet eens durven. Buiten het feit om, dat ik het gewoon vies vindt als een volwassene dat bewust zou doen!
Okay, nu durf ik dus nooit meer te zwemmen in een zwembad. Al dat zweet, bloed en die vieze schaamharen... bah! Maar als kind plaste ik weleens in het water, want dat is veel makkelijker natuurlijk, nu alleen als ik het echt niet kan inhouden (heb een vrij zwakke blaas, dus dat gaat dan vanzelf).
nee, nooit. als kind zal best dat ik dat gedaan heb. zelfs mijn oudste zoon gaat 10 keer uit het zwembad om te plassen.
*klikt per ongeluk dit topic aan... OMG, nee, nee, nee, ik haat zwemmen, maar nu weet ik zeker dat ik de komende 100 jaar NOOIT meer zou gaan zwemmen... * Liefs,
Ik zwem nooit voor mijzelf of peuterzwemmen of zwemmen met mn zoontje in het kindergedeelte. Hij heeft daar ontzettend veel lol in en daarvoor ga ik het water wel in ongeacht wat er in zit. Daarna lekker douchen, haartjes wassen en het is weer goed. Ik plas niet in het zwembad. Vind dat niet kunnen. Ben zowiezo iemand die weinig drinkt en weinig naar de toilet gaat.