N.a.v. het 'ik mis het oude ZP' topic, schoot me ineens weer een echt leuk topic van een paar jaar geleden te binnen. OK, het was niet van het echt 'oude' ZP, maar wel een voorbeeld van een topic waarin men echt leuk met elkaar omging. Nu veel 'oude' leden inmiddels verder zijn gegaan onder een andere naam, en met veel nieuwe leden erbij gekomen, lijkt het me leuk om dit weer op te starten. Dusss... Wie begint?
Wachtend is nog een nieuwe naam voor mij maar je maakt mij nieuwsgierig in de zin waarom je juist die naam hebt gekozen. Elke keer als ik het voorbij zie komen denk ik hmmm waarom zou ze juist voor die hebben gekozen
Omdat ik wachtend ben op een tweede wonder en de eerste best een lange tijd op zich heeft laten wachten. En deze naam herinnert mij eraan dat je inderdaad soms heel veel geduld moet hebben voor je een wonder mag ontvangen
Jij lust graag pizzas! Even terzijde, wat doet dit topic ineens onder 'spelletjes, raadsels en puzzels' waar het m.i. niet thuishoort
Logan kom ik heel vaak tegen In de topics die ik lees en elke keer als ik haar handtekening zie gun ik haar heeeeel snel een ukkepukje toe