Welke.nl | Ontdek. Bewaar. Deel. Wat een leuke site! Hebben jullie er al ideeën van gebruikt? Welke? Foto's?
Ja heel leuk he! Ik heb met de klas een lampion gemaakt van Welke. Ik heb zelf flessen versierd naar een idee daar. En wat hapjes gevonden voor kerst ook nog! En jij?!
Krans met de handen van mijn kinderen. vogelvoer met gelatineblaadjes in vormpjes van een ikea kruidenrek een boeken plankje voor in elin haar kamer recept komkommer met tonijn recept borrelbrood chocolademelk met minimarsmallown in pot als cadeau
Ik vind het wel frappant dat het gewoon een kopie van pinterest is... Ik ben meer pinterest-fan daarvan heb ik al heel veel gemaakt. Taarten, maaltijden, knutsels etc.
Krans van knakworstjes in croissantdeeg. Speculaastruffels met witte chocolade Appelcrumble met koekkruiden
Een deur aan de wand gehangen als fotolijst! acht foto's zitten er in die (antieke) deur. Ziet er echt supervet uit! Edit: foto is dus van welke
Mijn keukenlamp Sneeuwmannekes van een sok Wand met oude fruitkratten kattenmand van een fruitkrat verjaardagskrans en tafeldecoratie Een vaas gevuld met glazen steentjes om make-up borstels in te zetten Idee voor het geboortekaartje Knutselwerkje met de zoon salontafel is nog in de maak en ben nu ook bezig met een lamp voor de babykamer. Ben een echte welke.nl fan. Kijk er alle dagen wel op. Staan nog heel veel ideeën te wachten om uitgevoerd te worden.
Aankondiging zwangerschap,(meisje wat bord vast houd) en een pallet, geschuurd, geverfd en opgehangen met leuke dingen erop.
Hebben jullie ook foto's van eigen creaties? Heeft iemand al geprobeerd om een geprinte foto op canvas doek te krijgen? Ik ga even zoeken naar dat kruidenrek als boekenrek, lijkt me leuk!