Ik vind jou vaak heel erg humoristisch overkomen in je posts. Kan geen voorbeeld geven, maar ik zie jouw berichten altijd graag langskomen...
babystew... je hebt een pracht van een dochter en je hebt al zoveel moeten doorstaan.. je bent de mama van een klein leeuwinnetje, die doorzettingskracht moet ze van iemand hebben!
zijn mijn beide meisjes in mijn avatar.. wat lijken ze veel op elkaar he! papaver dank je wel.. ben vooral goed in groente en fruit moppen
kruip ff onder steen hihi.. gaat ook zo snel, maar die van babystew verdient echt de mooiste baby van zp award.. ben het helemaal met je eens!
Ik hou voornamelijk van onderbroekenlol, en poep- en pies humor (Ik kan dit zelfs ook heel goed in het Engels - ik heb al 18 jaar een Engelse partner). Ik ben echter niet zó eerlijk dat ik dat hier op ZP té vaak aan durf te dragen...
Wahahhaha poep en piezzzzzzzzzzz heerlijk!! Engelse humor hou ik sowieso van, scallywagga en little britain heeeerlijk...
Dat is heel lief dat je dat zegt, ik vind juist dat ik altijd veel te veel om de hete brij heen draai, en veel meer 'to the point' moet posten...