Ja ik moet wel af en toe weten hoe het met mijn dinnetjes en hun kindjes is hihi. Fijn dat eef het leuk heeft op school. Knuffie voor jullie en zeker voor fien dan slaapt ze vanavond weer beter hihi. Ja wij gaan zeker wat leuks doen naast troep ruimen en op mp zetten. We mogen / moeten morgen op de kids passen bij zusje thuis. Ze gaan de volgende dag met elkaar na legoland hier ergens/ geen idee waar. Anders kwamen ze hier slapen , zusje gaat uit eten met vrienden . Wij gaan 3 nov uit eten omdat manlief 2 nov 40 word deden we ook toen ik 40 werd. Moet eigenlijk sporten maar geen zin denk toch maar klen stukje te doen. pff opruimen kun je moe van worden.
Lieve Mo, veel plezier vanavond! Ja marnat, opruimen wordt je heel moe van.. Ik herken dat wel... Ik werk nu idd 5 dagen per week in 3 ploegen. Bij mijn vorige baan werkte ik parttime maar werd ik zo tegengewerkt door mn baas dat ik in de 2 dagen dat ik vrij was geen leuke mama meer kon zijn. Mijn man werkt nu minder en ik heb een leuke baan gevonden die sowieso dichterbij huis is, en veel meer betaald! En ik ben een veel leukere mama...... de tijd die ik met frumpie heb is me ook kostbaar. Als ik een vaste baan krijg ga ik weer minder werken. Voorlopig is het ff zo
Als het zo mooi op gelost is dan hoor je me niet. Dacht even waar is kleine boef als jullie beide vol werken. Heb toch getraind maar daarna kon ik ook niet meer pff. Zware dozen getild en nu staan ze in de kamer om uit gezocht te worden . Moet manlief mee helpen. Knuffie aan de kleine van tante marnat
Beautivel fijn dat je voor jezelf gekozen hebt op het juiste moment en nu jezelf goed voelt in hoe het gaat. Knap van je! Ik ben al 2,5 week ziek.. Snot verkouden en wordt gek van het hoestend weet soms niet meer waar ik het zoeken moet. Bloed geprikt bij de dokter maar niets uitgekomen en daar zit ik weer.. Met niets dat helpt. Misschien helpt het nu ik een week herfst vakantie heb dat ik goed kan uitrusten en weer opknap.. Maar morgen avond komt het broertje van me vriend logeren (4 jaar) en maandag ochtend vertrekken we naar België om een paar dagen er tussen uit te gaan. Oh en dan nog.. M'n eerste 'ronde' is voorbij en ik zit te wachten op m'n menstruatie of positieve test, hopelijk het laatste maar ik verwacht van niet. Zo fijn om hier even m'n verhaal neer te kunnen zetten
Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat! En marnat lekker op de afvaltour En beautevil wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!
Saja@ Hoe gaat ie bij jouw las rare verhalen over je broer ? Knuf voor jullie . Ja ik moest afvallen he , nu niet persee meer maar gaat nog altijd iets af. Deze week 7 ons er af bijna op de 65 kilo. Ben nu meer bezig platter buikje en borsten te krijgen . Blijf sporten , wel veel gedaan vandaag . Hoe gaat het met je kleine kids ?
Ja stomn wijf van hem joh! Mens is knettergek haha. Hier alles goed ook met de knullen! Ben nog vol op aan het genieten HEEEERLIJK!
Geef ze maar een dikke knuffel van tante marnat. Ben wel rijk met al die kids hier hihi. Morgen na mijn neefje en nichtje oppassen . Echt tante zijn hihi.
Zal ik doen , geniet van je kids . En niet te druk maken om je broer hij is groot genoeg zich te reden lijkt mij.
Ja dat zeker hoor! Maar zijn ex is wel gemeen bezig ( probeert op de meest onredelijke manieren die kleine bij hem weg te houden ) En dus ook bij ons.
Ja ik las het , heeft ie al iemand in de armen genomen en gevraagt wat te kunnen doen? Ik lees morgen wel even bij in dat topic.
Heeeel veel plezier in belgie, hopelijk knap je ietsje op... En ik zal voor je duimen voor een positieve test, en is het niet nu dan misschien later! Knuffel! @ Marnat : Een dikke natte kus terug van Benjamin
Hoe gaat het hier met de meiden nog wat leuks en positiefs te melden? Hier feest manlief jarig gaan morgen gezellig wokken samen . Verder gaat ie lekker hier , opruimen doen we veel , kijken of we dingen goed koper kunnen zo blijf je bezig. Zoals vele rekeningen .
Gefeliciteerd! Hier gaat het ook lekker! Man gaat vanaf maandag weer op de dag werken. Ik solliciteer me suf voor een leuke baan word t thuis zitten beetje zat.. Maar krijg de meest lompe afwijzingen haha. Met de kindjes gaat jet super goed mag niet klagen dus doe ik ook niet haha.
Dankje meis Ik las het dat je mannetje weer over dag gaat werken . Ging het hier ook maar zo makkelijk met werk zoeken . De mijne werkt ook wel weer maar de winter is wel weer onzeker . Solliciteren valt zwaar meis we weten er alles van. Fijn dat het verder goed gaat met jullie en de kids .
Even weer tijd voor positief , al dat gezeur om sinterklaas word je alleen maar moe van. Hier gaat het allemaal lekker . Druk maar toch.
hier ook alles goed.. vandaag intocht, zelfs fien loopt al kaaskaas en pietie te roepen.. heerlijk, morgenvroeg die gezichtjes als er iets in de schoen zit fijn weekend allemaal!
Moontje2008, Nog steeds helemaal happy dat je vorig jaar gereageerd hebt op mijn oproepje voor een penmaatje voor mijn zoon. Jouw nichtje en mijn zoon schrijven alweer ruim een jaar en nog steeds naar tevredenheid.