Nee hoor ik vind je altijd een mooie uitleg geven ( kan ik nog wel eens een voorbeeld aan nemen ) Ik vind dat juist moeilijk en kom direct to the point en kom daarom vaak heel bot over terwijl k dat echt niet ben
@Saja: Dat ik nu uitgerekend jouw een compliment mag geven hahaha. Vind je een top wijffie (maar dat wist je eigenlijk al)
OFFT ...Kheb de kriebels, er zat een oorwurmbeest op het plafond, en nu zit hij ergens op de bank. IEUWWWWW... Misschien is hij nog boos, omdat ik zijn broertje vermoord heb?
Komen er nog nieuwe mensen bij of blijven we de rest van de avond in hetzelfde kringetje rondhangen? Voorzetje: Papaver is an ugly shithead...
Hahaha het scheelt ik ook niet, maar nee ik heb nog nooit echt een post gezien van jou waar ik me aan ergerde ofzo. En dat meen ik eerlijk.
Wat een leuk topic zeg! Wordt er helemaal vrolijk van. De enig die ik ken van de laatste paar berichten is tullip. @tulip, vind je een leuke meid en ben zo onwijs blij voor je dat je weer zwanger bent. Hopelijk mag alles goed gaan en hebben jullie over een paar maanden weer een klein kindje in jullie armen.
Dnize, zie in jou onderschrift dat je een zoontje hebt verloren.. Wat vreselijk! Dikke knuffle voor jou. En wat prachtig dat je je 2e zoontje naar hem hebt vernoemd.
There is a ship comming in from England near the port of Hamburg, Suddenly the ship starts to make water. So the captain radio's to the coastguard of Hamburg. The captain say's : "Hamburg Hamburg can you hear us" ( German accent ) Yes we can hear you. Captain : "We are sinking" Coastguard: ( german accent ) "Okay, What are you sinking about?" Lol
otm o wat lief en ik vind het zo knap dat je zo relaxed blijft en tijd hebt om te shoppen met 4 kleine meisjes