Wat inspirerend dat je al zoveel afgevallen bent! Ik moet 10 kilo kwijt maar heb er even niet de motivatie voor. Als ik jouw banner bekijk kan ik een groot voorbeeld aan jou nemen!
heb daar in maart (of eigenlijk vorig jaar september) wel een grote beslissing voor genomen heb in maart nl een gastric bypass gekregen. zonder die hulp was het me niet gelukt! wat me overigens nu in een lastig partket brengt want ik val te snel af...
Dat wist ik niet... Heel veel sterkte en gezondheid gewenst in ieder geval.... het lijkt me geen makkelijke beslissing die je hebt genomen.
dank je wel! ben ook echt super blij mee hoor! het enige waar ik last van heb is dat ik enorm moe blijf! maar het blijkt (hoorde ik vrijdag) dat mijn bloedwaarde van ijzer in oktober 9 was terwijl dit de min waarde is.... ben dus bang dat die nu helemaal laag is...
Hi hi hi, grappig genoeg hebben we onlangs een caravan gekocht die we achterin de tuin gaan zetten voor bezoek (en voor onszelf als we in een avontuurlijke bui zijn ), maar we zitten deze zomer al aardig vol qua visite (en ook nog een vakantie geboekt plus familiebezoek in NL en UK)...
Hey, was al aan het wachten op marnat.. Ik hoop dat het niet verkeerd overkomt, maar als ik jouw topic lees dan zou ik het liefste mijn baarmoeder eruit willen rukken en aan jou willen geven, met mijn eierstokken met een strikje erom. Je manier van schrijven raakt me telkens, je liefde voor je nichtje is echt zo puur, ben niet zo goed met woorden, maar respect, echt waar!
Papver@ jammer meis hihi . Moontje slik wat lief meis en bedankt voor je woorden slik. Mijn nichtje is een schat en die krijgt zo veel mogelijk liefde van mij . Kan het aan een mijn eigen niet geven hoe zwaar dat ook blijft , en de tweede wonder van mijn zusje krijgt het ook . Je kunt wel wat doen trouwens mijn maagzuur overnemen heb er net weer last van . Wat dat nu weer is , alleen als ik buk. lees mijn topic.
Ik volg je topic stilletjes hihi.. Bij mij hielp alleen maar Antagel bij maagzuur, kon niet zonder die fles...
@Onje: Ik zag eerst de naam van je zoontje, en dacht: 'Jeeh! Motorhead!'. En toen jouw onderschrift, wat weer heel triest is. heel tegenstrijdig...