Kwabbernoot, wat leuk een meisje na je stoere mannen! Lekker 'think pink'.. Of ben je niet zo van het roze haha..
chocoladekoekje, mmmm. Wat fijn dat je zwanger bent, ik hoop dat je je goed voelt !! Fijne zwangerschap verder !
heppiedepeppie, heppiedepee, heppiedepeppie wie doet ermee!? Jaweellll, heppiedepeppiee, die doet ook mee. Hiep hiep holeee oleee!
BeingMommy@ Knuf Omdat heppie de pepie een keer overgeslagen is , geef ik haar een compliment extra . Is je Nick neem waar dat je altijd vrolijk bent? Je hebt mooi kindje
Marnat, ik vindt jou en je man zo leuk samen! Zie het echt NOOIT gebeuren dat mijn vent op ZP komt haha, best jammer .
Wat een verdrietige foto is dat van je kindje . Manlief is de laatste tijd veel hier te vinden , eerst moest ie er niks van hebben . vond dat ik er te veel mee bezig was .
Ja hij was ff zielig .. Hmmm, dat zegt mijn vent nou ook precies. Die snapt nogsteeds niet dat ik soms hele avonden er mee bezig kan zijn. Mijn stukje ontspanning ZP..
Ik heb geen idee of de mijne het nu snapt , hij zit er nu ook elke keer en vind de lounge erg leuk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook vind. Hij is er nu niet ben alleen , voel me even kut in eens. Ga even in mijn topic van me af pennen. Kom zo weer .
Marnat ik vind jou en je man zo leuk hier op het forum! En samen zo sterk ondanks de verdrietige berichten betreffende jullie kinderwens.