Karagoz, jij hebt een hele leuke blog, waar ik regelmatig even op spiek! Ik vind je een mooie vrouw die haar hoofddoek draagt met respect en kracht. Liefs BeingMommy..
wat lief dat je dat zegt... ga er helemaal van blozen... en ben altijd blij met comments ... mooi gedicht in je onderschrift... je vind het vast niet erg als ik hem kopieer en hem op mijn facebook zet...
Oke nu ik karagoz... wat moet jij een liefhebbende moeder zijn. Ik word gewoon helemaal stil van.... I can't think of anything that can match the miracle of giving birth and having your own child Dat is pas echte liefde voor je kinderen <3
dank je wel sorien... ik dank God op mijn blote knieeën dat Hij ons 2 gezonde kinderen heeft gegeven... de volgende kan gewoon reageren op sorien en niet op mij anders blijft het zo
Sorien, ik krijg kippenvel van je gedichtje, zo mooi! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat de toekomst voor jou en je kindje er net zo rooskleurig uit gaat zien als in het gedichtje! Volgens mij heeft de kleine enorme mazzel met zijn ouders
Grappig dit topic @Chocoladekoekje zie dat je in verwachting bent GEFELICITEERD ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe! En dat je dochter heel snel haar brusje mag verwelkomen
Beautevil....ik ken je niet maar vind je gebruikersnaam erg leuk ! Verder wens ik jou een goede zwangerschap,een voorspoedige bevalling en een gezond kindje toe. Geniet van de laatste maandjes.
Nessy, ik vind het echt geweldig dat jullie na zoveel behandelingen toch nog zo'n mooi wonden mochten ontvangen!
@chocoladekoekje, ik wordt altijd zo vrolijk van je naam en denk dan alle lekkere chocoladekoekjes die er zijn
@chocoladekoekje,....de naam alleen al,krijg spontaan zin in een koekje. Gefeliciteerd met je zwangerschap,geniet van je kleine wondertje in je buik.
@ wonderteam: Wat een mooie namen voor je kinderen, en ik moet bij jou naam altijd denken aan dat kinder programma wonderteam. Moet ik altijd keihard om lachen. is een te droog programma. oh ja.. en mooie tekst in je banner! (zag ik zo ook nog even )
als eerste; vind dit een gewedlig topic! Marnat; ik vind jou een ongeloofelijke sterke vrouw! wat ik van je gelezen heb, heb je het niet gemakkelijk gehad de laatste jaren maar je blijft positief en lief naar anderen! respect voor jou!
mama van Chloe@ Dankje meis . Heb geen keus zal wel door moeten he! had gister een dip , ben niet altijd positief hoor. Anitaaaxxx@ Lees toevallig net je topic . Dikke knuf hoe gaat het nu?
@Marnat: gaat redelijk... pijn is vrijwel verdwenen. Heb alleen enorme last nog steeds van de bijwerkingen. Morgen terug naar gyn en hoop dat de ontsteking geen blijvende schade heeft aangericht