Nog maar wat veren voor een goede nacht... Je bent zelf ook een erg mooie vrouw, en leuk model zag ik op wat foto's, ben benieuwd naar de man die bij jou hoort, jullie kind is namelijk erg goed gelukt...
Oeps had deze over het hooft gezien. Lief stukje meis slik even een paar keer. Je hoeft ook niks te zeggen een knuf vind ik al genoeg . Missnuke@ Ik weet dat ik niet altijd sterk hoef te zijn , en als ik dat dan ook even niet ben laat ik de tranen ook gaan en schrijf in mijn topic werkt erg goed.
Mirsnuke @ met jouw man wil ik wel een beschuitje eten , en jouw kindje mag hier wel komen spelen . Wat een mooi kindje Marnatman wil een beschuitje met jouw eten , dan mag ik met jouw man er 1 eten . hhihi.
haha we gaan op dubbeldate lol.. je komen al uit het goede gedee lte van het land.. manlief is groninger
Word ik helemaal vrolijk van Groningers zijn top passen we goed bij elkaar Daten met ons kan wel hoor
Geen zorgen wij praten gewoon Nederlands Gronings klinkt raar hier. Soms praat ik het wel maar dat komt omdat ik met ouderen werk die het spreken .
Ik moet altijd wel lachen... zijn wel grappig woorden... heb altijd discussie met schoonmoeder over vliegen muggen en neevjes... ik ga even mijn bedje opzoeken morgenochtend vroeg eruit moeten een konijnenhok ophalen.. slaap lekker
ok, misschien niet zoals het hoort, maar ik wil graag mijn lieve buuv beautevil bedanken voor de gezellige avond! have a breast day deerne!