Tulip, wat fijn dat je zwanger bent. Je was toen weg uit het topic. Had het nog niet gezien! Gefeliciteerd !! xx
Ooo wacht moontje , jij stuurde leuke insectjes gister . Kvond ze niet eens eng, maar grappig. Wat een exemplaren zaten er tussen zeg!..
Karagoz@ Geeft niet hoor , kun jij niks aan doen het wil gewoonweg niet . Mijn topic staat wel meer als je meer wil weten . mmmclubs staat ie ergens
Hahahah ja! Die spin met zn smileyface . De engste vond ik nog die eerste visjes. Leken net spoken. Jak...
18 jaar, echt goed! Ik tref het niet zo met relaties, dus het hoeft voor mij niet meer. Maar genieten van mijn indiaantje doe ik zeker. Hij is nu 2 en zegt heeeeel graag nee, maar het is en blijft mijn kanjer
marnat, ik lees je reacties altijd graag, en had jullie ook graag een kindje gegunt, super dat je je staande houdt, ondanks alle -waarschijnlijk- cnfronterende banners en berichten hier.
Nee op snoepies zegt ie altijd volmondig ja Of hij zegt nee op iets anders en vraagt zelf of hij een snoepie mag en dan moet ik weer nee zeggen en dan wordt hij weer boos en gaat huilen en dan moet ik hem weer achter het behang plakken, waardoor hij weer nee gaat zeggen enz, enz, enz.
Haha leuk! Je avatar is cute! Knappe deerne! Moontje kan je ipv insectjes geen zonneschijn sturen ?? @ Loesje : Je "geluk is" onderschriftjes vind ik altijd leuk!