Dankje meis. Tja nu mag ik wat over jouw zeggen , maar ken je nog niet , nog niet eerder voor bij zien komen . Dan zeg ik : hoop dat je wat aan zp hebt en je goed geholpen word door de meiden hier .
@Marnat: Hoe gaat het met de verbouwing en welke kast is het uiteindelijk geworden (Ik hoop stiekem nummer 2)...
@coquelicot: ik vind het heel knap dat je kunt leven met al die enge beestjes/insecten om je heen hihi . En je verhaal over de baby-zwaluwen die je gered hebt, vind ik ook heel mooi!
Lief dat je vraagt , het gaat goed met de verbouwing , de afwerking nog , en idd het is kast 2 geworden . Het is te warm om flink wat te doen , binnen 28 graden . Maar gelukkig alleen de aankleding nog , rustig na denken hoe en wat schilderij zoeken we voor aan de want , waarschijnlijk de Eiffeltoren kunnen alleen nog niet 1 vinden . gordijnen nog enz enz bloem @ tja ken je niet daarom een knuf
Ze lacht nu wat minder... We liggen weer in het ziekenhuis... nu kroep Sorry of topic... Kom hopelijk gauw weer een complimentje maken...
De afwerking duurt altijd het langst, is mijn ervaring. En inderdaad: met deze hitte is alles een opgave (het is hier ook niet makkelijker/beter, we zweten ons de hele dag te pletter). Leuk dat je de eiffeltoren als decoratie gaat gebruiken. Ik wil je graag de échte sturen, maar die verzendkosten zijn echt beláchelijk hoog...
Dat zal wat zijn de echte Heb de kleine al in huis hadden we onze ringen op toen we trouwden , had mijn zusje gedaan . We hadden 1 gezien in beverwijk maar toen was het hier nog een zootje , dus niet mee genomen . We gaan nog wel op internet kijken en hier is een winkel die ook dat soort schilderijen heeft . En we gaan ooit nog weer naar Parijs mis volgende vakantie .
@Marnat: ik weet dat jij 'het lid boven me' bent, maar ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik dit topic weer even leven inblaas vanwege het feit dat ik elders zag dat Beautevil is bevallen, en ik haar langs deze weg even heel hartelijk wil feliciteren... GEFELICITEERD!!!
Coquelicot@ Ben nu heel boos Nee vind het erg lief van je dat je aan haar denkt . Beautevil@ Lieve meis , Van harte Gefeliciteerd met de komst van je lieve wonder . Geniet er van . dikke kus en knuffel van mij.
@marnat Hoe gaat het met de verbouwing?! En verder weet je wel hoe ik over je denk haha. Beautevil gefeliciteerd!
Saja@ Even denken , hoe denk ik over jouw ?? dat weet jij ook . Maar je had wel even mogen zegen dat er wat moois groeit in je buikje gefeliciteerd De verbouwing is klaar op twee deuren na die moeten nog geverfd worden en andere kleine dingen. We zijn nu ook druk bezig de grote dingen op mp te verkopen , zo dat de nieuwe inboedel er in kan. En laminaat bevalt erg goed heerlijk .
@Marnat, Wat een mooie tekst staat er onder je berichten! En zo waar... zagen maar meer mensen dit in. Vind het zinnetje Wondertje einde verhaal altijd zo triest.... Ken het verhaal erachter niet maar wil je toch een knuffel brengen.
Dank voor je lieve woorden in mijn statistieken kun je topics vinden over mij , mocht je toch meer willen weten . Als ik jouw voor bij zie komen denk ik steeds aan varkens Knuffie terug Lol zie nu pas dat je ook in Groningen woont , of ben je stiekum mijn buuf
Marnat een top vrouw!! Die zo sterk is dat ondanks haar eigen grote verdriet ze altijd andere mensen moed inpraat en altijd zegt dat ze hoopt dat het deze keer echt zal lukken. Net als haar man overigens hoor, toppers!!!
Dankje lieverd Lang niet gezien ? hoe gaat ie met jouw en de kleine ? Trek je het samen? dikke knuf Duim maar even voor me dat ik 8 sept niet pngi word , kan het dan even niet gebruiken . Gaan we naar Jannes host zo moeilijk he . Alles voelt zwaar ble verder gaat ie hier prima .