Ja heel veel steun aan hem en mijn moeder gelukkig! Al moet ik zeggen dat het me beter afgaat als verwacht Het ergste is al achter de rug en wacht nu af tot het bloeden helemaal voorbij is!
Fijn dat je zo gesteund word , ook door je mama . Heerlijk he dat soort mensen fijn ook dat ze zijn. Heb gelukkig ook veel steun van mijn moeder en marnatman. Zwaarste geweest meis gelukkig hoe raar het ook klinkt. Je snapt me wel .
Oh wat een heerlijk topic, word er helemaal vrolijk van. Dat is het eerste positieve en voor het lid boven mij ik ken je niet en ben nieuw maar je komt heel medelevend over naar iedereen toe en dat met al die narigheid als ik je onderschrift lees. Mijn complimenten dat je of zo sterk bent of houd.
Pizza@ Dankje voor je compliment. wie weet leer je me nog kennen als je eens wat van me leest. Ik zie dat je nog niet lang bent hier , maar leuk dat je van dit topic vrolijk word. Welkom veel plezier hier op het forum .
@marnat ik kom eigenlijk niet veel verder als de lounge/algemeen en zeg eerlijk dat ik op dit moment niet teveel negatieve dingen wil lezen omdat ik me anders onnodig zorgen ga maken. ik wil zoveel mogelijk proberen te genieten.misschien als ik het aankan dat ik het even opzoek.maar de eerste indruk is meestal veelzeggend voor mij als je snapt hoe ik hem bedoel
@pizza; ik vind dat je heel erg begripvol maar vooral positief over komt! Jouw glas is altijd halfvol, of niet?
Pizza@ Meis doe rustig aan wanneer je er aan toe bent zoek je da andere delen op . Voor je eerste kindje? Zorgen moet je zo ie zo niet maken ieder lijf is anders . Idd je komt begrip vol over .Als je vragen hebt hulp met iets vraag gerust . Smnee@ Wat lief je reactie in mijn topic bedankt .
@marnat, ik ben wel zo lui dat ik niet alle 100 pagina's gelezen heb hoor, maar het is niet niks om mee te maken. Heb er weinig woorden voor... @pizza, ik hou van zulke instellingen dankje, ik probeer altijd 'lief' te zijn
Oeps tegelijk denk ik maar mijn reactie was voor smnee. Vind het erg attent van je marnat en we zijn zwanger van de eerste na vijf jaar te oefenen.het kwam als een verrassing.
Pizza@ 5 Jaar? erg lang gehoopt en gestreden wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is geniet er van en een dikke knuf voor de kleine . Smnee@ Lui? jij? vast niet alle pagina s hoeft ook niet hoor , gaat nu om de laatsten toch en dat wij de andere weg gevonden hebben , die ook goed bevalt .
Marnat: altijd als ik dit topic zie staan ben jij 9 van 10 keer degene die als laatste gereageerde... Daarom zeg k nu.. Vind het zo lief dat jij iedereen lieve berichtjes schrijft