Joekie@ De kleine al weer 2 maand? wat gaat dat vlug. Bautivil@ Laat je verwennen he en neem de tijd keize snee is niet niks . Duurt wel even voor je er weer bent , 6 week voor herstel staat er voor weet ik me te herinneren . Klopt ook wel hoor , had ik ook je bent er niet zomaar weer . Hoe het bij jannes was ? jij vroeg dat op moment ik nog moest beginnen met hossen en springen hihi . Het was geweldig net wakker Update mijn topic vandaag nog . Maar eerst koffie!!
Lieverd geniet van de camping en je rust . Ik heb zeker een top weekend gehad ben geradbraakt maar voldaan. Als je er weer bent lees mijn topic staat alles op hoe we het gehad hebben en wat we nog gaan doen , we zijn nog lang niet uit gefeest .
Zeker weten Las dat de kou en herfst er aan komt brr leuk sneeuwpop maken , maar blijf jij nog maar even in gepakt op de noordpool
Cynnie1984@ Je lijkt me een erg gezellige meid ! Boutivil@ Nee geen kater ik drink niet , als ik van huis ben . Alleen als ik me erg goed voel en thuis ben , erg weinig drank voor mij dus .
Nou we komen langzaam bij van een geweldig weekend. Merk het wel nog moest meteen volle bak werken . eigen schuld hoor zelf aan gevraagd . We komen er wel weer door hoor , zweef nog een beetje Zaterdag weer op stap Hoe is /was je vakantie ?
Fijn dat je het mooi hebt gehad Marnat. @ Cynny jij is ook een lekker gekkie haha @ Coquelicot, geniet je een beetje van je vakantie? Moet je nog afkicken ?
De vakantie is super. (we zijn hier nog tot zondag). ik ben nog nooit zo relaxed geweest. alleen lastig met internet. heel erg behelpen met pay as you go mobieltje (langzaam en duur!)
Veel plezier nog meis geniet er van. Boutevil@ Dankje meis , hoe gaat het met de kleine en het mama zijn ?
Met de kleine man is alles goed, wat een wijs zieltje zit daarin zeg. Weet zeker dat we daar nog flink mee gaan lachen. Het mama zijn is leuk, en ik knap zo langzamerhand weer een beetje op. ff gruwelijk offtopic ik moet deze ff spammen hij is zo leuk :
Beautevil@ Jij mag spammen hihi. Wat een lekker wondertje en die gezicht !! daar wil ik wel een beschuitje mee eten hihi. one of kind@ sterke vrouw ben je , hoe gaat het met jouw en de kleine?
Saja@ Knuf, ja heerlijk gehad lees mijn topic als je nieuwsgierig bent hihi.of hyves staat ook een stukje .