Ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten van een kleine mensje in je buik! We zijn sowieso allemaal sterk! Girlpower!!
Beautivel, ik ken je niet zo goed, maar je bent vast een toffe meid en bovendien lekker nuchter aangezien je net als ik uit het mooie oosten komt! En komen daar niet ook de wijzen vandaan!!
Amfy hoop dat je pendels uitkomen, maar wel dat je dan gaat bevallen. Dan zou je nu dus zo'n beetje zwanger moeten zijn, haha
ECL vind je kleine echt zo'n popje in je avatar, en je ondertekening zooo kleurrijk. Moest wel even grinneken omdat hij iet wat verouderd is hihihi.
ECL: aan je onderschrift kan ik lezen dat je geduld aardig op de proef is gesteld, maar dat je nu eindelijk kan genieten van je kindje! Geniet ervan en petje af!
me 2 en daarbij ben je natuurlijk een schat van een mens! en ik hoop dat alle stukjes op zijn plek gaan vallen en dat alles snel gaat lopen hihi
Amfy, vind ik altijd zo leuk reageren! Leuk om te lezen! Heb altijd mijn favorietjes hier op het forum hahaha.
Ik kan me je posts nog niet herinneren, omdat je natuurlijk pas lid bent, maar ik vins je avatar wel erg leuk! Ik denk dat je iemand bent met humor!