Interessant?? Hihi voor het eerst dat ik dat hoor Als ik jou nickname zie dan weet ik dat het weer tijd is om een wasje te draaien
Daar ga ik dan ook nog 'intrigerend' aan toevoegen. Sommige mensen hebben dat. Voor mij heb jij beide kwaliteiten. Op een site als deze laten sommige mensen je koud. Sommigen zijn interessant, en anderen kunnen je intrigeren, en je wilt ze beter leren kennen. Jij valt voor mij altijd in de laatste categorie gecombineerd.
*bloos* Bedankt voor de complimentjes! Maar ik moet jou echt een te lange pb sturen met een gigantische update! Tipje van de sluier zie onderschrift en ik ga weer stoppen met werken!
Saja@ Ik lees het knuffie . lukt het niet om te combineren met je kleine vent? Ik ga morgen je topic over je mams wel lezen of staat daar niks ?
Coquelicot@ Soms makkelijker gezegd dan gedaan maar zal er om denken . Saja@ Gelezen en geregeerd! maar ga nu eerst slapen .
Haha moon , nee hoor ik vis niet graag mijn kat wel die vist met zijn pootje graag in ons dolfijnen planten gieter Of rent achter me aan als ik de planten water geef . Ja ik slaap weer goed dankje . Jannes vrijdag weer gezien kan er weer opteren tot 30 november Maar deze oude tante kan niet meer hossen hoor pff al helemaal niet na een werk week Ook alles goed bij jullie ?
Ach... Net trammalant met mijn man gehad.. Fien heeft spruw dus was lekker onrustig vannacht. Mijn man is aan een kant doof dus die heeft niets gehoort en heb ik om half tien het bed uit gebonjoured.. Dus ik wilde ff gaan liggen zet ie beneden de radio voluit.. Ben het zo beu dat ik alleen degene ben die er 's nachts uit gaat.. Heb al weken geen nacht meer doorgeslapen, begint me nu echt op te breken. Fien is geen huilbaby of zo, slaapt van 8 tot 8, maar huilt 's nachts wel eens en ik slaap gewoon zo licht dat ik daar wakker van wordt.. Maak me echt niet uit, maar vind het wel lullig dat hij dan 's morgens in bed blijft liggen na bijna 10 uur slaap en dan loopt te zeuren dat ik even wil liggen.. Bloeddruk rijst de pan weer uit.. Sorry.. Moest ff de vuile was buiten hangen
Moon@ Meis toch pff dikke knuf . jij mag de vuile was buiten hangen . Die man van jouw moet gewoon vandaag voor jouw en de kleintjes zorgen punt! vind dat jij nu niks hoeft te doen. En hij mag vannacht uit zijn bed als fien huilt . Waarom niet hij de ene week en jij de andere week s nacht er uit. is dat niet een idee !