Nee, een willlekeurig fototje van Google geplukt, helaas... ik kan momenteel wel zo'n knuffeltje gebruiken - zowel man als zoontje liggen op bed, en ik zit op de bank in mijn uppie.. Hier in het Franse begint het ook guur te worden (en donker 's morgens...) En dan is het de bedoeling dat volgende maand ons hele dak eraf gehaald wordt en vervangen wordt... Ik weet niet hoe dat allemaal gaat lopen...
dan maar een grote dikke digiknuf voor jou in groningen regende het en bij thuiskomst spoelde t hier, marnat er komt nog heel wat aan voor jullie.
Coquelicot@ Gooi even een hele dikke knuffel de grens over naar Frankrijk Dak kapot? als maar niet sneeuwt en te koud is brrr
Sneeuwpop @ Volgens mij hier nu droog hoor . dat het bij jouw spoelt komt omdat ik het daar heen gestuurd heb hihi. Als ik jouw trouwens zie krijg ik het weer koud brrr .
zit zij weer hard te blazen grrr neem met de kledingbeurs wel een extra fleecetrui speciaal voor jou mee, dan jij niet koud meer.
@coq stuurt wat lekkers uit frankrijk, o die stokbrood zalig doet me aan de vakanties terug denken toen wij wel in frankrijk waren
Neeeeeee!! gewoon een leuke vrouwelijke trui .nette trui dus . Heb laatst 1 gekocht maar mag er nog wel wat bij hebben . En zag dat ik 1 had die me waarschijnlijk niet meer gaat passen , Hou het leuk jij want anders kom ik langs met de ............
Saja, door jouw supercoole muts word ik altijd aan noorwegen herinnert en daar had ik een hele leuke tijd... Mijn eerste vakantie met mn man haha I loooove scandinaviërs
Maxellera: ik wens jullie enorm veel succes over 7 maanden, 4 weken en 2 dagen. Dat jullie maar snel een mooi wondertje gegeven mag worden.