Bedankt Nessy! Zojuist een stuk van je weblog gelezen. Leven met ALS... Heftig hoor! Gelukkig hebben jullie geloof ik een hecht gezin en halen jullie daar kracht uit. Sterkte voor de toekomst!
Oudje Trouwens je brengt heel snel de kauw hier heen , want vanmorgen zag ik weer twee veevormen met vogels naar het zuiden vliegen De warmte van dit weekend maar extra van genieten .
ben over de .0 heen dus ja dan takel je gauw af. ik kom a.s maandag zoals ik al zei als de vakantie er is je kriebeltrui ligt klaar dus heb jij geen zorgen om de kauw.
Al bij gekomen van een wilde avondal weer een jonge bloem Nee geen ero avond manlief had een hyper dan word dat niks .
Ja ja weer ik , weet het nee niet om aandacht Wou gewoon even gieren Wanneer word ik nou weer tante !! deze maand of toch 2/ 5 november . En wat zal de uitslag van mijn uitstrijk zijn brr spannend allemaal weer hier .
Ik ben net terug van een lang weekend bij de schoonouders in Engeland... Ik wil best even een luisterend oor bieden hoor...
Coquelicot@ Al weer een weekend weg geweest toe maar Jij bent lief luister maar even dan voor ik zo aan het werk ga. Spannend is het wat tante betreft worden omdat het niet zo goed ging zusje heeft last van de darmen bloed er bij. Gaat nu wel goed ze was weer goed gekeurd maar toch! als ik het goed heb is ze nu 38 week . Door de medicijnen kan ze ook eerder bevallen , ze wouden het eerst eerder halen maar ging dus nu goed . En manlief is 2 nov jarig daarom hopen we dat het later of eerder komt . Zodat we niet moeten schuiven met verjaardagen door hij volgend jaar 40 word . dat willen we groot vieren de mijne kon ook niet omdat nichtje ook jarig was in het weekend. Uitsrijkje : verwacht dat ie goed is maar je weet het nooit . beautevil@ Jij bent ook lief hoe gaat het met jullie ? brabbel1988@ Hoe gaat het met jullie? en ook jij bent lief
Hahaha hij is fun he @ Marnat, hier alles oke. Alleen heeft kleine Bennie s'avonds een "huiluurtje" van 19:00 tot 00:00 ofzo. Echt klote, je kan gewoon niks en hij wil ook niks. Op een gegeven moment valt ie gewoon in slaap, wordt ie na een half uur weer wakker. Krijgt ie zn voeding en slaapt in ene de hele nacht door.... Het is wat haha Nog ff en jullie zijn oom en tante spannend hoor!
beautevil@ Jouw kleine is net een draakje die houd van de nacht Maar als tante marnat op past huilt ie niet hoor . Of is de voeding niet goed? te weinig mis . Anders eens de huisarts vragen wat te doen. Of vk hier op forum die weet mis wel wat te doen . Kan natuurlijk niet aldoor zo , jullie moeten ook je rust . Ik word voor de tweede keer tante . Maar hier op forum al vaker dan 1 keer
Komt goed liefje, gister hebben we hem laten huilen. Hij is uiteindelijk gaan pitten haha.... Haha je mag best tante marnatje zijn voor Benjamin hoor hihi.... xxxx