Oo Jel jou vind ik dus een goed voorbeeld van een sterke vrouw, zoveel meegemaakt, even weggeweest maar vol goede moed weer terug gekomen. Je hoort er gewoon bij! Thank you noonoo!
Jel, het toonbeeld van Girlpower (Womanpower eigelijk). Hoe hard je ook neergeslagen word, altijd maar weer opkrabbelen en het beste van jezelf geven!
kippiekip. ik vind jou een schatje je hebt 2 schatten van jongens en ben een super mama! af en toe dwars en recht voor zijn raap maar hey wie is dat niet!en je hebt echt keiveel doorzettings vermogen
Amfy en Kippiekip, Ik vind jullie heerlijke wijve met schitterende kids!! Lekker recht voor zn raap en duidelijk.
Je hebt het niet altijd makkelijk met je schoonouders, maar je weert je kranig en doet daarin goed je best om respectvol naar hen te blijven. Echt knap dat je op die manier de eer aan jezelf houdt! (Hmm, die was voor Amfy, maar was net te laat. )
Kippiekip, vind jou ook altijd grappig, kan altijd erg om je lachen en verder vind ik jou altijd leuk in de chips en cola topics . Heerlijke sarcasme soms. En hoooo ff (uit het show jezelf topic) een lekker wief