beautevil@ Fijn dat ie door geslapen heeft , mis idd laten huilen werkt vaak ook wel. Bij deze ben ik tante van jij lekker ventje Mag ik niet klagen 3 keer tante wat wil ik nog meer !! bijna dan . Je bent een topper . En ik ben het even niet ik voel me net een dweil ben moe moe . Straks mis even winkelen met manlief als we puf hebben.
@Marnat, ik vind je heel erg sterk en dapper en heb respect voor hoe je met jullie situatie om gaat en dat je het toch een soort van plekje hebt kunnen geven!
Maxellera@ Wat een mooie avatar . Dankje meis lief van je plekje gegeven tja , soms niet hoor dan doet het nog erg pijn. Zo ook nu af en toe , lees mijn topic, neem aan dat je dat al deed
Gaan we weer ladies! Marnat, je word bedankt wannnttt door jouw reactie in een ander topic heb ik nu trek in, speculaas en krakelingen.. En als er iets is wat we hier niet hebben.... Verder ben je wel lief hoor! Haha..
Over mij zullen jullie niet veel kunnen zeggen, ben meer een meelezer dan dat ik actief meetyp Maar Devilschase heeft altijd heerlijke reacties en een heerlijke manier van schrijven,waar ik altijd erg om moet lachen.. zelfs als ik mezelf zwaar bagger voel
Hahaha oo ik ben zo'n rond'loper', heb het helemaal naar mn zin hoor met jullie dames.. Devilschase, om jouw berichten/verhalen lig ik dus regelmatig krom. Hoe kom je derop!?
Geen idee, zo ben ik in t echt ook, zelfs in mn werk whehe. @tammie: idd lol, bijna net zo lang als ik lid en 10000 berichten minder
Devilschase: je hoort het vaker, maar ik moet altijd zo om je lachen! Je start de raarste topics en altijd denk ik; waarom was dit topic er nog niet eerder??
Maak me wakker!! snap hem niet. Denken kan ik even niet , druk bezig hier met ruimen nog altijd. Het word zo mooie he. twinroller hangt de stoelen komen week 50 ow heerlijk. Mvs@ Ken je niet goed daarom knuf
In de woonkamer wel , maar de beide kamers pfff komt nog geen eind aan . Meeste moet samen met manlief doen , morgen samen verder . Staat al aardig wat op mp nog lang niet alles, maar loopt nog niet . Ook koud in frans ?
zal ik haar maar aanmelden voor t programma: een huis vol troep? meid hoe komt het dat je z,on spul/rommel hebt
Zeeer koud hier momenteel. Sneeuwpop: je zou je hier goed thuisvoelen... De Papaverbloemetjes zijn helaas weer verdwenen tot volgend jaar...
ja hier warm zullen we woningruil doen voor 2 weken? welke kleuren had je aan bloemetjes, ze zijn altijd zo moooooooooooooi
Als ik zeg de af gelopen drie jaar andere dingen aan het hooft gehad. Veel vreselijke dingen mee gemaakt kinderwens niet door gaat enz enz of lees mijn topic dan kun je het begrijpen. Ga verder voetbal kijken op bed , welterusten lieve meiden
Doe toch even mee... Marnat diep repect voor jou positieve deelname hier en dan ook gezien jou situatie. Je komt dus bij mij over als een sterke lieve vrouw
sneeuwpop, je doet me denken aan sneeuw (hoe typisch) en laat dat ook iets zijn dat we hier niet hebben. En waar ik heel graag met mijn kinderen in zou willen rennen, springen en gillen. Ze hebben nog nooit sneeuw meegemaakt mijn kids.. *blijft lekker verder dromen* Oo marnat krijg nou wat! Ik heb helemaal niet goed gelezen, ging over het topic 'iets bij de koffie'.. Dacht dat ik dat bij jou gelezen had, dus niet! Sorry..