whahahah thanx jij bent ook ontzettend grappig, moet juist weer lachen om dingen die jij zegt, je hebt de zelfde humor als ik dus das wel lachen Je bent een lekker kippeke
Haha ja inderdaad verouderd, oeps Dank je is inderdaad een heel lief mooi moppie MoniqueP klopt, doe ik, lief!!! Triskele uh dank juh Wouw dames dit tovert weer even een lach op mijn gezicht!
ik heb eigenlijk geen idee waar jullie geblevne zijn met op elkaar reageren gezien iedereen hier een beetje op iedereen reageerd dus ik pak nu gewoon even de meiden die zo in me op komen en heb dus geen idee of deze meiden hierin gereageerd hebben maar goed, * mams136, leuke vrolijke meid, recht voor de raap, en heeft een pracht van een zoon, oh en ook super mooi zwanger ! * kippiekip, altijd zo lekker eerlijk zegt waar het staat en daar hou ik van ! * amfy leuke meid en 2 mooie kindjes ! ook altijd zo eerlijk, of het nu hard aan komt of niet, ze zegt waar het op staat. * jel, vind ik altijd heel sterk overkomen niet qua uitleg wat je geeft, maar qua persoon zeg maar..... * devilschase, ook altijd zo eerlijk, en leuke humor * adi debby82 en rozemarijke vind ik altijd heel sterk in hun uitleg, ze kunnen het heel mooi verwoorden zo zullen er vast veel meer zijn hoor maar dit zijn degene waar ik nu zo 123 meteen aan denk.
@ marjolinos: wat geweldig voor je dat je al zoveel bent afgevallen! Toont dat je ontzettend veel doorzettingsvermogen hebt!