Saja@ Jij bent ook niet aan het roken mag ik hopen , lukt jouw ook toch? wat voor iets zoek je dan mocht ik iets zien zeg ik je wel in welke winkel je moet zijn. als die bij jullie is dan he.
Ja ik ben al sinds september gestopt Na de MK ( aangezien ik toen niet wist dat ik zwanger was wel gerookt ) Maar daarna direct gestopt en sindsdien geen peuk meer aangeraakt.. Of nja ik lieg 1x nog en vond het zo vies En ik zoek eigenlijk een simpele pyjama waar ik wel mn visite in kan ontvangen de eerste 2/3 dagen na de bevalling hahaha.
je herkent me niet meer terug.... maar op het moment gaat het niet goed met mij.... kan niet goed eten en daarom val ik af terwijl ik 5 kg geleden eigenlijk al had moeten stoppen....
Marnat, dank voor je opmerking over mn avatar. Was een bijzonder moment, voor het eerst naar de psz. Alweer anderhalf jaar terug. Marjolinos; wauw, wat een prestatie zeg! Lijkt me ook lastig om nu weer gewoon verder te moeten gaan vanaf dit nieuwe punt. Succes!
kikker1@ Tijd vliegt meis maar dan word het tijd voor een nieuwe foto in de avatar. marjolinos@ Lieverd hoe het gaat niet goed met je ? denk om je zelf hoor . kun mis niet in porties gaan eten? dikke knuf Hier nog net niet te zwaar maar wel uitkijken !
Hou vol Marnat! Het duurt lang vóór je helemaal geen behoefte meer hebt aan een peuk (ik vind het nu na bijna 3 jaar nog moeilijk soms), maar het is het zóóooooo waard...
Ik kan niet goed eten en ben onder begeleiding van dietiste. als het niet snel beter gaat moet ik aan de sonde voeding.... niet dat ik daarop zit te wachten maar het is niet anders. ben nl 2 weken geleden opnieuw geopereerd om wat verklevingen weg te halen... dat eist zijn tol nu!
Ow lieverd wou dat ik wat kon doen maar helaas , ja aan je denken kaarsje branden en duimen . Coquelicot@ Ik en manlief hebben geen behoefte meer aan een peuk .
@marnat: top dat jij en marnatman geen behoefte meer hebben aan peuken... Scheelt een fortuin elke week/maand/jaar @ Booey:het beste onderschrift op ZP. Hij blijft leuk...
Mijn familie... allemaal Groningers. Dus goeie smaak! Mooie stad ook, heb daar mijn rijlessen gedaan. Nou, ben er op het moment best wel weer vaak, vond het heel lang niet meer zo gezellig hier. Dus vertier elders gezocht
Iedereen een leuke Valentijnsdag gehad? hoer wel erg verwent eten klaar deken en kussen lagen klaar .
Is dat koosnaam voor je partner of een echte typo? waahahahahahah! trouwens hoe is het mogelijk dat de ZP-slechte-invloed-woorden-controle dit er niet uit heeft gepikt!
typ fout zie ik , zie je wel zo overrompelt er door en moe , dat er typ fouten gemaakt worden. Jij het ook leuk gehad?