Ja zijn al op mmmmmmm manlief ging zo nog wat pakken om op te eten . Zegt ie moet jij ook . licht er aan wat het is. Echt erg op moment hoor pff .
komt dat door t stoppen met roken en niet weten wat je met je mond en handen moet? dan geeft vriendlief je een advies RUK kilo`s lolly`s aan ja ja zo is mijn liefie gestopt een 40+er aan de lolly`s maar is al 3jr clean. sucses jullie komen er saampjes wel ik smook nog 1 en ga dan horizontaal.
Komt door dat alles lekkerder smaakt! wij gaan op bed tv kijken morgen na mijn ouders . slaap lekker .
nou voor die laatste 8 kg hoef je niet jaloers te zijn hoor! die zijn er niet afgegaan zoals het hoort en gaan er op een normale manier ook niet aankomen... Maar dank je wel! jij hebt een leuke avatar....
marjolinos@ Goed he we zijn er idd nog steeds van af , al ik woensdag we sterk behoefte had . [lees mijn topic maar eens] mis heb je al gelezen. Trek je het nog meis ? knuffie zal zo je topic even bij lezen . Meis hopelijk ga je je na donderdag beter voelen duim duim. Nou je hem krijgt.
Marnat! Wat stoer dat je al 2 maanden gestopt ben! Gaat het een beetje? Is het al makkelijker? Diep respect hoor!
Ahhhh, Littlemonsters en Ytest. Wat lief! @LM jij bent ook een lekker wijf en dat weet je . Ytest, volgens mij ben jij de enige die snapt hoe mijn sm in elkaar steekt hahahaha.
ytest@ je gaat lekker wat de weken betreft gaat alles naar wens? Je bent rustig poosje niet gezien! Partyrochker@ Dankje ja het gaat nu weer makkelijker vorige week erg moeite gehad als ik eerlijk ben. Vader ligt nog in het ziekenhuis staat in mijn topic meer mocht je willen weten. Verder gaat ie goed hier lijf doet rustig. Bij jouw ook alles ok . al iets van je schrijven gehoord las dat je er wat mee doen ging!