Lucia@ Wat lief ik word gemist! Niks aan de hand hoor de computer deed het zo maar niet vandaar afwezig . Meer in mijn topic. Knuf van mij
Met ons gaat het ook prima ! Druk moe maar genieten volop van onze nieuwe aan winst de auto . We liggen om half 9 / 9 uur al op bed bevalt goed [ kijken nog tv] Toch na het werk erg moe als of we erg veel uur gedraaid hebben. Alle lei kwalen stopen met roken is leuk en fijn maar de kwallen niet .
Hoe gaat het meiden? Hier goed naast een rare cyclus nog niks te zien. Mis wel weer een ronde van 28 dagen? of toch morgen?
Alles ok lieve meiden . hier gaat het goed , zo lang we rechts voor links doen en door ademen komt het goed.
Bedoel je: Hoe gaat het met je Fossiel? - Goed. We waren hem even kwijt gisteren, zoonlief was ermee aan de haal gegaan. Of: Hoe gaat het met je, Fossiel? - Redelijk. Rotweer gehad vandaag, maar gelukkig bijna weer weekend...
Let jullie op de hoeveelheid berichten ik had het nog niet gezien. Zoveel tik ik niet meer de laatste tijd lees ik meer. Het word minder boeiend hier te schrijven, saja@ Gaat ie lekker meis? manlief nog steeds aan het werk? De mijne nog geen zekerheid ! meer in mijn topic.