Zeg jij het?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Vandaag zat ik in de genante situatie dat mensen naar mijn rechterborst aan het kijken waren en ik er pas uren later achter kwam dat er een tandpasta vlek op mijn truitje zat :oops:

Wanneer ik iets 'ongebruikelijks' zie bij een ander, attendeer ik die persoon er op, juist omdat ik het zelf zo verschrikkelijk vind om voor l*l te lopen.

Wat doen jullie?

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    uhm...nou ik deed dat eerst ook altijd ...totdat ik tegen een man zei ..Mr. uw gulp staat open ...toen zei die man waar kijk je na :confused: ...ik voelde me op dat moment meer voor l*l staan als hij denk ik ...en nu zeg ik het dus ook niet meer

3. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha, ik zou dan waars heel lullig iets terug zeggen, zoals: naar de leegte

Maar ik zeg het vaak wel. Tenzij er toch niks aan te doen is, dan hou ik mn mond wel.

4. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Ik zeg het ook altijd, ongeacht wat een ander ervan vind. Ik zou het nl ook erg prettig vinden als ik voor paal loop en iemand attendeert mij daarop. Zo was ik laatst in de Super de Boer een klant had haar kledinglabeltje behoorlijk uitsteken in haar hals. Ik heb het tegen haar gezegd en het gelijk goed gedaan. Mevr vond het zeer attent van mij.

Het zegt wel wat over die mensen die niets over jouw tandpastavlekje zeggen hoor :rolleyes: .

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

uuhh, dat heb ik eigenlijk nooit gezegd, want zulke dingen vallen me niet op. En als het me opvalt, dan zijn ze er zelf ook al achter gekomen.
    Ik zeg het wel als ik vindt dat mensen uit hund mond stinken. Ik zeg dan vriendelijk mevrouw/meneer uw ademt ruikt ietwat onaangenaam, wilt u misschien een pepermuntje?

En op mijn werk vindt mijn baas het fantastisch dat ik het zeg. Zijn vroegere secretaresse zei het nl. nooit. Hij heeft een maagzweer en daardoor vaak vieze lucht uit zijn mond. Ik stel het zelf ook op prijs als men tegen mij zegt, dat ik maar beter even een snoepje kan nemen. Normaal draaien mensen hun hoofd om, of houden hun hand voor hun gezicht.....

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haha nou dat zou ik nou nooit zeggen meneer u stinkt uit u mond..(of een wat vriendelijkere manier)

Ik ken heel veel mensen hier in Turkije die dus nooit hun tanden poetsen..(GATVERRRR) of die dus geen deo gebruiken (IEEELLLGGG) ik word er helemaal naar van..maar zeg er nooit wat van. Ik ben bang dat ik ze beledig ofzo..

7. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik zeg het meestal wel, ligt aan de ernst en de hele situatie, een vriendin ZOWIEZO!

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ligt eraan, als het een bekende is zeg ik het wel, maar als ik kijk naar toen ik nog in de winkel werkte zou ik het niet zo snel zeggen, tenzij ik weet wat de klant kan hebben zeg maar.... Ja het is moeilijk want de ene is er blij mee als je het aan geeft en de ander denk, van nou lekker dan!

9. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik zeg het meestal wel, omdat ik zelf gok graag zou willen dat mensen mij aan zouden spreken.

10. Niet meer actief

ik zou het zeggen! Ik zou me namelijk zelf ook erg opgelaten voelen als ze me gewoon een hele dag zo zouden laten lopen!

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een tijdje terug bleek ik in de supermarkt te lopen met mn gulp open, een vrouw kwam naar me toe en fluisterde zachtjes in mn oor dat mn gulp open stond, ik was er erg blij mee, ook al schaam je je even op dat moment, je loopt de rest van de tijd iig niet voor gek.
    Ik zeg het dus vaak wel, een keer tegen een vrouw gezegd dat ze een stuk wc papier aan haar schoenen had zitten, liep met een halve wc rol achter haar aan :) Je kan dr toch niet zo laten lopen.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als ik iemand met n open gulp wil attenderen, dan zeg ik: je/uw vogeltje vliegt eruit.
    Dat zei mn moeder vroeger ook en de meeste mensen begrijpen dan wel waar t vogeltje kan ontsnappen ;)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zeg het altijd hoor. Gewoon op een aardige manier vrij nonchalant dan hoeft iemand zich ook niet opgelaten te voelen.
    Zo van oh je moet ff zo doen want er zit tandpasta. Vind het zelf ook fijn als iemand zoiets tegen mij zegt, niet dat ik de hele dag voor l-l loop.

14. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    :)
    Hier op school zeggen we vaak tegen leerlingen dat ze de deuren goed gesloten moeten houden, omdat er nog wel eens wat gestolen wordt.

15. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik ben zelfs in staat in de rij voor de kassa het labeltje van iemands t-shirt goed te doen als die uitsteekt.....ja dus, gewoon zeggen....
    @asjuh: die man moet wel blij zijn geweest dat er gezegd werd dat zijn gulp openstaat, maar die stomme lui schamen zich dan en gaan dan eikeltje spelen....zucht

Ik ben heel blij als mij gezegd wordt dat mijn rits open staat, des te korter loop ik voor lul!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik zeg het alleen tegen bekenden tegen onbekenden niet.

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Heb het wel eens in de trein gehad die vrouw was og geworden en had een lichte broek aan. die vrouw was zo blij dat ik het zei terijl er ook een hoop aan het lachen waren want ja het was echt heel erg.

18. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Dat geld niet alleen voor Turkije hoor meis
    In Macedonië net zo bbbrrrrrr

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik zeg het ook alleen tegen bekenden.. niet tegen onbekenden.
    Maar meestal valt het mij niet eens op!

20. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Im zeg het ook als mensen in me omgeving iets hebben bv een vlek ofzo. Tegen vreemde mensen op straat die bv met een vlek ofzo lopen zeg ik niks, ben een beetje bang voor de reacties dan als je iets zegt.

Deel Deze Pagina