Zeg jij het?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bij vreemde zeg ik het niet snel, maar ik heb wel eens een oud vrouwtje vertelt dat haar rok nog achter in haar panty omhoog zat. Was zo'n genant gezicht dat ik vond dat ik haar niet zo voor schut kon laten lopen. Ze was echt enorm dankbaar.
    Mensen die ik wel persoonlijk ken, vertel ik wel wat er loos is. Dat zou ik zelf ook fijn vinden.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als het geen goede bekende is houd ik lekker mijn mond dicht, heb het ooit eens een keer gedaan bij een meisje van wie haar (nieuwe) label een "halve meter"uit haar shirt hing en dat werd niet echt goed "ontvangen" (zacht gezegd) dus ik houd lekker mijn waffel en tis aan een ander om daar iets van te zeggen, kheb ook wel eens met mijn rok (aan de achterkant) half omhoog gelopen dat ik er pas achterkwam dat ie klem zat bij de panty ;) als ze het bij mij niet (durven) zeggen waarom ik dan wel bij een ander? ;)

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @smoekie dat was geen kwestie van durven denk ik hahaha

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zeg het wel.
    Laatst was ik met een vriendin in een winkelcentrum en gingen we een broodje eten.Wij zitten, staat er bij de kassa een dame met een witte 3 kwart jas aan en ik kon vanaf daar het GROTE MERKlabel op de rug zien dus er ging een lichtje branden :idea:
    Ff verder gekeken naar de naden en ja hoor ze had haar jas flink binnenste buiten aan!
    Ze was blij dat het gez, werd want ze had 30 min ervoor ergens iets gepast en niemand had haar erop geattendeerd nadien.

Ook heb ik het gehad toen ik net werkte waar ik nu alweer 3,5 jaar werk.
    Er was een ad.inter.manager die stond naast m'n bureau en z'n gulp stond open....zo genant :oops: maar ik durfde hem niet ter plekke in verlegenheid te brengen in bijzijn van collega's dus heb hem een mail gest. vond het de beste oplossing en hij was blij ermee.

Ik zie bijna alles en ben een flapuit dus : JA ik zeg het bekende of geen bekenden.

Mirre

Deel Deze Pagina