Nope dat doet die van mij niet ... al hoe wel dat een droom was want ook ik moest er aan geloven afgelopen twee weken. Hier ook 3,5! Hoop dat het snel overwaait durf hem bijna niet meer mee te nemen naar die bewuste super! ZUCHT
Herkenbaar. Ik ga nu dus ook niet meer winkelen met mijn kinderen. Heb daar totaal geen zin in. Ik stoor mij ook vaak aan andere kinderen die zo krijsen/drammen en kan het ook totaal niet hebben van die van mij... Ik ben gek op kindjes hoor! Maar sommige eigenschappen vind ik wat minder.
Neuhhhhh doet ze nooit hoor!!! Wishfull thinking...... Meestal zeg ik een keer wat en als ze dan nog doorgaat negeer ik haar, ze gaat gelukkig niet lang door dan.
ik moet zeggen (klopt af) dat als je me dit half jaar terug gevraagd had ik zeker herkenbaar had gezegd. maar het gaat heel goed nu en hij is superlief.
oh net nog. in het winkelcentrum. Twee keer toespreken en daarna was het dus klaar bij mij. Blijf vooral gillen en boos doen, mama loopt tegenwoordig door en gaat er niet meer tegenin.. die les heb ik inmiddels geleerd! Die blikken van mensen, vreselijk idd! Een wat oudere dame vond het schijnbaar grappig om te zeggen dat "mama stom was he?". Mevrouw heeft vriendelijk en zéér dringend het verzoek gekregen zich er niet mee te bemoeien en dat zijn driftbui simpelweg veroorzaakt werd door het niet krijgen van zijn zin. Ja, echt vre-se-lijk dat hij die glazen fles wijn van mij niet mocht pakken in de supermarkt.. O, ik ben zoooooooo ontaard!
heel herkenbaar. Hier zeker 6 van de 10 x een driftbui op wielen of proberen de hele winkel rond te rennen door Colin . Die gaat dus meestal niet mee boodschappen doen, want dat is echt niet gezellig winkelen. Hier al meerdere keren met vol krijsend kind door de super gelopen hoor, we wonen 6 km ervandaan en ga dus ook niet terug rijden omdat een kleine meneer geen zin heeft. Shannon vind winkelen echt leuk dus die doet dat nooit in de winkel maar thuis wel en op straat rustig als ze niet naar binnen wil. dus ja herkenbaar!!
Neeeeeee nooit!!! Die van mij zij. Geboren met vleugeltjes op hun rug!! Serieus de oudste kon er echt wat van....gillend op de grond IND e supermarkt, nou heb r mooi laten liggen....zo over d'r heen gestapt en gezegd , mama gaat nu naar de kassa en dan naar huis, dus als je mee wilt, zul je op moeten staan en normaal koeten doen...tadaaa .....en ik heb een keer toen ze wel zo allemachtig vervelend was en ze zat in het winkelwagentje zitje ...ik heb r zo bij de koelafdling geparkeerd en gezegd " koel jij hier maar even af, ik ga even verder winkelen en ik haal je zo op als je weer gewoon doet" Dus ja ook die van mij waren wel eens strontvervelend hahahaah
Mijn zoontje is net een jaar dus echt een driftbui heb ik nog niet meegemaakt. Waarschijnlijk komt dat nog. Maar ik pas regelmatig op de kinderen van mijn zus. Mijn nichtje is echt een pittige dame. Die echt een driftbui krijgt als ze haar zin niet krijgt. Als ik ik met haar boodschappen ga doen maar ik een lijstje van wat ik moet hebben en als ze een driftbui krijgt dan pak ik haar op en zet ik haar in het karretje en dan ga ik rustig verder boodschappen doen en besteed geen aandacht aan haar. Werkt heel goed.
Onze dochter heeft toen ze 2was een keer gillend en spartelend met armen en benen op de grond gelegen in de supermarkt. We zijn een paar meter verder op gaan staan en heb gezegd "als je weer gewoon kunt mag je opstaan en met ons mee naar huis" ze twijfelde even, stond op en liep mee. En een keer ben ik met een schreeuwend kind in de winkelwagen de supermarkt door gegaan. Ze wilde niet meer in de winkelwagen zitten maar zelf lopen, dat mocht mits ze bij me zou blijven, als ze weg zou lopen moest ze in de kar was de.afspraak die we van tevoren hadden gemaakt..... Hopelijk weg was ze en hop daar zat ze.in de kar..... Gillen dat ze.deed..... Ben gewoon door gegaan met boodschappen inladen...
O vreselijk Sylvano heeft sinds kort driftbuien tijdens het lopen. We hadden de buggy niet mee en gingen toch even de stad in. Alleen even de C&A in. Nou meneer moest aan de hand meelopen. Meneer gaat gewoon krijsen/gillen en gaat gewoon LIGGEN op de grond. Ik dacht serieus dat ik een aap mee had. En dacht ook dat deze ongein pas veel later kwam. Ik trek me er niet zoveel van aan en zeg wel streng Sylvano doe normaal. Maar verder lekker laten gaan.
oooo jaaaa herkenbaar... beide dochters hier hebben van die fases gehad... meteen korte metten mee gemaakt want kon soms nieteens meer naar de winkel met hun... vreselijk! idd negeren en gewoon verder winkelen hielp hier goed... en zeker niet toegeven als ze wat willen hebben... gelukkig is dat nu helemaal over en ze weten als ik nee zeg als ze iets willen hebben dat het gewoon niet gebeurd. en dan zeggen ze oke mama.... haha...
Gelukkig nog niet meegemaakt! Wel een beetje vervelend soms, bijvoorbeeld als het stickertje van het afweegfruit niet heeft kunnen plakken, maar geen schreeuwpartijen oid. Maar wat niet is, kan nog komen. Wel een paar keer gezien bij andere moeders, ik kijk dan bewust niet. Lijkt me namelijk heel vervelend als andere mensen zitten te staren of zich ermee bemoeien. Kledingwinkels vind ik altijd wel een drama met mijn dochter. Ze gaat zich dan verstoppen tussen de kleren en als ik haar dan iets aan wil passen, gaat ze altijd heeeel vervelend op de grond liggen dwars doen. Wat dan helpt is gewoon weglopen (niet echt natuurlijk, ik doe alsof) en dan komt ze vanzelf. "Sorry mama" en we gaan weer verder met passen.
M. ging laatst midden in de c1000 op de grond liggen huilen. Hij kwam net van het kdv en had daar maar 1 keer heel kort geslapen. Dat mannetje was zo moe dat hij niet meer wist wat hij met zichzelf aan moest. Huilen schreeuwen. Hij wou niet zitten, niet lopen, niet getild worden, niks drinken. Hij lag daar maar op de grond te huilen omdat hij wou slapen. We moesten wel boodschappen hebben dus ik heb m'n aanstaande gebeld om hem op te halen. *schaam Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen. Vond het zo sneu voor hem
Mijn zoon is ook zo'n dramaqueen. Echt afschuwelijk. Zowel mijn man als ik geven hem dan echt nooit z'n zin. Maar toch blijft hij het proberen. Wat mij opvalt zijn het vooral de dames van ver over de houdbaarheidsdatum (70+) die kijken en oordelen. Had er laatst een op een drukke markt. Zoon keek naar een kraam met autootjes waar hij er al een paar van had en dus niet weer kreeg. Wij wilden weer verder, want hij ging het toch niet krijgen. Gillen natuurlijk. Hardstikke druk, dus we konden niet zonder hem weglopen. M'n man pakte hem op, hij gillen brullen slaan en schoppen uit wanhoop. Dus m'n man opzij uit de drukte, zoon vasthouden totdat hij wat rustiger werd. Kwam zo'n oud wandelend lijk dat achter ons liep met de opmerking: doet hij altijd zo? Ik: alleen als hij z'n zin dus echt niet krijgt. Zij: die moet duidelijl nog afgericht worden.. Toen zag ze m'n zwangere buik en zei: oh god en dan komt er nog zo eentje... Werkelijk; m'n mond viel open, wist niets te zeggen. Blijkbaar moet je je kind dus in alles z'n zin geven dan blijft hij rustig, of verwachten die oude trutten dat je kind gelijk knikt, oké mama zegt en doorloopt. Het is toch geen robot??
Hihi zo vertelde mijn schoonmoeder dat mijn man dat vroeger als klein jochie ook wel eens deed. Ze liet hem dan gewoon zijn gang gaan, zei dat ze wegging en liep gewoon door. Zodra ze de hoek om was stond ie al bij haar en was het klaar
Heel herkenbaar! Gillen, huilen, op de grond liggen en weg rennen. Als hij een driftbui heeft hoef ik niet 'weg' te gaan, hij blijft gewoon liggen en als hij rustiger is trekt hij de winkel overhoop.... Dus iemand met een gouden tip? Negeren, streng zijn, niets helpt en het is best gênant.... Dus nu zoveel mogelijk zonder hem naar de winkel of in de winkelwagen/buggy met wat afleiding. Leuk is anders, maar zal vast weer zo'n fase zijn
Ja hoor vaak hier ook zeker wel mee gemaakt. Vooral met de oudste. Jongste nu niet maar komt misschien omdat ik van de oudste geleerd hebt. Zou het? Hier werkt altijd wel dat ze een ding mag uitkiezen vaak zeg ik dat ze de vla mag pakken of de bananen. En dat vooral zij de boodschappen in het karretje doet. Voorkomt namelijk een driftbui ze wil ook zelf afrekenen hup peuter onder mijn arme om haar op te tillen zo dat ze het geld kan afgeven. Dat is mijn tip. Samen boodschappen doen.