Zeg me alsjeblieft dat jullie kind ook weleens zo doet in de supermarkt....

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Kinderen zijn ook gewoon kleine mensjes met een eigen willetje en wanneer ze dat willetje ontwikkelen zullen ze altijd kijken waar bepaalde grenzen liggen. Consequent hierin bllijven toont ze waar jou grenzen eindigen en leert ze dat ze niet altijd hun zin kunnen hebben. Wat ik wel erg vind is oudere die het kind dan meteen alles naar de zin probeert te maken. Zag onlangs een kind in de winkel dat een speeltje wilde hebben, omdat hij het niet kreeg volgde er een huil- en schreeuwpartij. Vader pakte het kind op en vertelde hem dat hij het nu helemaal niet meer kreeg en is met het kind op zijn arm naar buiten gelopen. Moeder stond ondertussen nog voor mij in de rij voor de kassa met andere producten en vertelde hardop dat ze dit wel erg zielig vond. Vervolgens rent ze de rij uit, haalt alsnog het speeltje en voegt deze bij haar aankopen, om dit buiten aan het kind te geven. Kans is groot dat diezelfde huil- en schreeuwpartij de volgende keer weer plaats vindt.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb vorige week nog met het zweet op mijn rug met 2 tegenspartelende en gillende peuters door het winkelcentrum gelopen omdat ze geen afscheid van de tractor bij de DA Drogist (je weet wel, zo'n kreng waar een muntje in kan en die winkeliers volgens mij alleen maar neerzetten om ouders te pesten ;)) wilde nemen.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn man is ook eerder van het opgeven. Ik begin daar niet aan. Pas waren we even met de kinderen naar de kinderboerderij. Die ging om 17.00 uur dicht en mijn dochter was woedend dat we weg moesten. Ik wilde nog even langs de C1000, maar mijn man zegt "Als A.yla dan nog zo chagrijnig is, dan blijf ik wel even met haar buiten.". Uhm...niet dus...ik ga me op zo'n manier echt niet aanpassen aan madames grillen.

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Vanochtend vroeg in het winkelcentrum:D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Fijn dat er verder weinig mensen liepen :D

Alle kinderen doen weleens zo, degene die het allemaal afkeurend bekijkt heeft:

Of nog nooit een klein kind gehad, waar ze mee is gaan winkelen.
    Of vond het zo vervelend, dat ze het maar gauw is vergeten........;)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Prachtig!

Het kan ook anders merkte ik vandaag... Oudste zoon liet een dikke scheet en riep kei hard 'ohhh mama!'.. En jawel, wie werd aangekeken ;)

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Fantastisch...

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

O mijn god! Je kan me opvegen.

Het ziet er gewoon zo.. zo.. DROOG uit.
    :D:D:D:D

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haaaahahaha :D

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hahahaha :D Prachtig!

11. adi

adi Niet meer actief

#91 adi, 30 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2013
    Hier geen krijspartijen maar twee kinderen die beide een fase hadden dat ze gewoon bleven staan midden in de stad/winkel/straat/park/strand. Of nog erger: wegliepen.
    En ze waren totaal niet onder de indruk van weglopende ouders. Was echt bloed irritant, vooral omdat ik dan twee kinderen had die gewoon doorlopen en ineens 10m verder zijn terwijl ik op nr 3 moest wachten.

We hebben onze dochter op gegeven moment maar laten staan op de kermis. Eerst uitgelegd dat ze mee mag naar de auto of dat ze daar blijft staan. Mijn man is stiekem achter haar gebleven. En ik ben voor het eerst echt doorgelopen naar de parkeerplaats. Ze hebben het daarna nooit meer gedaan..

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Hoe gaan jullie om met krijspartijen in de supermarkt? Ik kan hem daar namelijk niet in de hoek zetten omdat er geen hoek vrij is waar hij niet het hele boodschappenrek leeg kan halen (nieuwsgierige 2-jarige). Ben alleenstaand, dus er is geen man die het kind even mee naar buiten kan nemen enz.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.703
    113
    Hier nog de leeftijd dat ze zich makkelijk laat afleiden uit een krijspartij :)

14. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Dat doe ik thuis weleens. Dan moet mijn zoontje opeens heel hard lachen. :cool:

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Je wilt niet weten hoe vaak mijn middelste dochter dit heeft gehad.Supermarkten,schoolplein,warenhuizen,op de camping.
    Vreselijk vond ik het altijd maar ze is nu ruim 7 jaar en het gaat voorbij haha

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bij de flessenautomaat kunnen ze hier best even in de hoek..

17. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier een manneke die nogal makkelijk een driftbui heeft als hij niet zijn zin krijgt. Meestal gaat de buggy dan ook mee de supermarkt in of gaat hij in het winkelwagentje, maar zijn momenten dat dit niet is.
    Ik laat hem lekker gillen en krijsen, want als ik boos op hem zou worden, maakt dit het alleen maar erger. Thuis zetten we hem dan op de trap, maar in de supermarkt blijf ik bij hem staan tot hij aanspreekbaar is en dan gaan we weer verder, tja dan sta je soms even te wachten. En mensen die kijken, ach, laat ze maar kijken. Ik denk dan altijd maar dat die mensen die het 'raar' vinden dat die nooit zoiets zelf hebben gehad. Iedere ouder die dit meemaakt zal niet snel oordelen.

18. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    o jaaaa mijn jongste is echt een volhouder, als hij iets niet wil.. nou dan duurt het echt super lang.. alleen jammer voor hem kan ik het langer volhouden :D

ps. tips om boodschappen te doen met je kindjes zonder gekrijs, maak een lijstje en geef je kind een lijstje en laat het helpen.. bij mij helpt dit vaak goed..

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja hoor gebeurd hier ook wel eens!
    Ze doet zich dan voor als menselijke dweil, nou ik laat haar lekker liggen en zeg doei, dan komt ze vanzelf ;)

20. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Mag het ipv supermarkt ook het zwembad zijn :p
    Ons zoontje heeft de laatste paar keer een driftbui gehad terwijl ik hem moest omkleden na het zwemmen.
    Vandaag was het dus weer zo ver.
    Hij ging in zijn woedde bui ook nog precies in een plas water zitten (hij was het aangekleed).
    Heb hem toen opgepakt en op een droog plekje gezet en hem even heen laten doen.
    Dan wordt hij sneller rustiger dan als ik me ermee bemoei.
    Gelukkig hoorde ik van heel veel moeders die ook aan het omkleden waren dat ze dit maar al te goed herkende :D

Deel Deze Pagina