Zeg me dat dit overgaat!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mizz, May 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    O of het drama als je banaan krijgt en liever appel had gelust 😳😳😳

2. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Omgooien, die kan ik ook nog wel kapen, hond uitlaten als hij thuis is.
    Tenslotte 'mag' hij werken :D

3. soeee

soeee Niet meer actief

Faseeee! Gaat over gelukkig. Duurde lang hier en nu met ruim 19 maanden lijkt ze weer in een sprong te zitten. Lucky me :p

4. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

Nov 30, 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Ah hier moet je echt het belangrijkste mantra voor iedere moeder in de strijd gooien:
    Het is een fase, het is een fase, het is een fase..

Maar ik herinner me wel dat ik de fase rond die leeftijd ook heel lastig vond.. 'Huh, waar is mijn zoete baby'tje nou?'

5. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

Mar 22, 2015
    1,042
    8
    38
    Female
    Euh Ja het gaat over gelukkig. Wij hebben hem net een paar dagen achter de rug. Ze kan nu ineens lopen en woordjes zeggen.

Ik heb het ook dikwijls gedacht. Daarbij wekenlang om 5.30 wakker ipv 7.30 normaal. Pfff slopend was het.

10 weken ongeveer geduurd hier...

6. Mevrouw Pinguin

Mar 22, 2015
    1,042
    8
    38
    Female
    En ze is ipv baby ineens een kind geworden. Klinkt gek, maar ze is ineens zoveel wijzer en zelfstandiger..

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    image.jpg

8. Prinsesje2014

Prinsesje2014 Actief lid

Dec 12, 2013
    411
    1
    18
    Herkenbaar...! Pffff wel op schoot, niet op schoot, wel eten, uitspugen. Beker drinken steeds omgooien of op de kop houden. Flink aan het uitdagen. Vermoeiend maar aan de andere kant ook weer superleuk om te zien hoe ze zich ontwikkelt en hoe het echt een eigen persoontje is... Al hoop ik dat sommige eigenschappen van korte duur zijn... Mevrouwtje ongeduld...:D:)

9. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee!! Je had beter niet kunnen reageren, haha..

10. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

Mar 7, 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 16 maanden ongeveer begonnen. Driftbuien om de kleinste dingen en dan ontroostbaar zijn. Kleine week geduurd en toen werd het weer rustiger. Ze is toen wel minder gaan slapen, werd ipv 8.00 om 7.00 's morgens wakker. Lopen doet ze al vanaf 13 maanden.
    Nu is ze 18 maanden en heeft nog af en toe eens zo'n dag. Hele dag huilen, boos zijn, niks willen etc. Gelukkig heeft ze nu ook dagen dat ze super lief is. Hele dag willen knuffelen en kusjes geven. Ze probeert ook alles na te doen of zeggen. Zo lief om te zien hoe ze zich ontwikkeld!

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,149
    3,174
    113
    dit valt me ook op!
    ik zette dr laatst beneden neer (we wonen in een apartement) toen ik de deuren wilde openen.. mevrouw loopt (!) met mn autosleutels naar de voordeur en 'doet hem open'. vervolgens loopt ze naar de lift en wil op het knopje drukken, ik pak dr en ze drukt. loopt ze naar de liftdeur en 'maakt hem open' en gaat voor de knopjes in de lift staan. ik pak dr weer op en ze drukt op het goede (!) knopje. ze stapt de lift uit en drukt op de knop zodat de deur naar de galerij open gaat en wandelt vrolijk met mn sleutels naar onze voordeur om hem open te doen.

Hallo kind. dag baby.

12. penseel

penseel Niet meer actief

Vind het grappig om te lezen.

Die ukkies weer. Ben gek op ukkies maar ben toch echt heel blij dat ze hier niet meer zo klein zijn.

Maar dat bijvoorbeeld drinken geven in de verkeerde beker. Oei dat kan met 5 ook nog zo zijn hihi.

Het is idd verder een fase en bij elke fase woord het makkelijker en ga je er steeds beter mee om. Die enigenwijsjes heerlijk soms.

13. mizz

mizz Actief lid

Nov 15, 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft dochterlief vandaag 39,3 graden koorts. Misschien was dit enkel de aanloop naar het ziek zijn en komt de fase daarna nog.. ach nu maar even frustraties (en huishouden) opzij zetten en op de grond zitten met een aapje op/aan me..

14. Mevrouw Pinguin

Mar 22, 2015
    1,042
    8
    38
    Female

No worries. Bij ons zijn die sprongetjes oneindig lang. Elke sprong duurt zeker 8 weken. Dus denk dat het wel mee zal vallen bij jullie als je dit nog nooit eerder gehad hebt.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Het gaat echt echt over!

Share This Page