Zeg me dat dit voortekens zijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Momof3, Jul 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb 3 zwangerschappen gehad en allemaal tuurlijk wel klachtjes maar de dag dat ik ging bevallen was standaard...oplopende weeën tot bevalling.

Nu heb ik al 2 weken zwaar gerommel,krampen,oefenweeen,gevoel van tsr,mn lijf die mn darmen leeggooid,veel harde buiken etc etc etc.

Jullie ervaring hiermee? Wat kan ik nu verwachten? Of kan mn lijf dit nog vlot 5 weken volhouden?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mijn vk kan dat gewoon vaak en lang voorkomen en dat vrouwen toch 40 a 42 weken uitzitten. Het zegt helaas niks.

Anders was de mijne er al geweest nu (week 37 en al lang last van deze dingen).

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Helaas van mij uit geen positieve reactie. Ik heb inmiddels al 4 weken last van pijnlijke voorweeen zoals jij omschrijft. Ook last gehad van diarree ed. Inmiddels heb ik wel 2 cm ontsluiting en een verweekte baarmoedermond... Maar nog steeds geen baby in mijn handen ;)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat ontzettend k*t zeg...ik ben intussen ook echt gesloopt.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Claudia,
    Kan dat geen kwaad dan?

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Nee, men zegt van niet! Maar belangrijkste is dat die kleine het nog goed heeft in mijn buik, hij laat niks merken dat hij eronder lijdt oid. Maar ze gaan mij niet langer door laten lopen zodra ik 40 weken ben. Ben ook al gestript met 38, 5 week, maar heeft helaas geen effect gehad! Over een paar dagen word ik nog een keer gestript, als dat niet werkt word ik ingeleid.

Ik heb gewoon aangegeven dat ik mentaal en fysiek naar de kl*te ben na al die weken pijn. Als ik dan nog tot 41/42 door zou moeten lopen, kan je mij opvegen. Ik hoop alleen nog wel dat hij uit zichzelf gaat komen deze week.. Is toch beter!

7. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,117
    293
    83
    Hier ook al een paar weken die klachten. Denk ook iedere keer van: zou dit het zijn?? Het is voor mij de eerste keer, dus helemaal nieuw en weet ook niet wat me te wachten staat.
    Verder heb ik ook enorm veel last van mn rug en onderrug. De vk geeft aan dat dit allemaal bij het voorwerk hoort. Het enige wat ik dus kan doen is geduldig afwachten op het "echte" werk.

Sterkte

8. Emlilo

Emlilo Bekend lid

Apr 27, 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb zo jammer genoeg 7 weken rondgelopen! Hopelijk zet het zich door maar het hoeft niet!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Claudia
    Pff kan ik me voorstellen meid!!
    Fijn dat ze iig meewerken!

@marievs
    Ja das iid t standaard antwoord...voorwerk...kan nog weken duren..zit je niet op te wachten.
    Ik heb t liefst dat ze zeggen: oh je hebt deze klacht al gehad...en die ook? Ohh dan duurt het niet lang meer :p :p

@emlilo
    Pfoeh slopend!!

10. miran82

miran82 Actief lid

Jun 10, 2008
    199
    0
    0
    hier ook al enkele weken last van , blijf nu al 2 weken op 1 cm ontsluiting hangen , baarmoedermond is nog niet helemaal week en de beeb nog niet helemaal ingedaald. wel dagelijks harde buiken maar er gebeurd verder helemaal niets . inleiden en strippen is niet mogelijk dus word en een ks gepland .

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

Jun 9, 2014
    1,312
    1,192
    113
    Bij mijn jongste een nacht weeën gehad, die bij vier cm stopten, pas een hele week later bevallen!?! Het kan allemaal. In die week trouwens niet belachelijk veel harde buiken of zo.

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Miran
    Dat lijkt me ook klote...zit je zolang met klachten maar geen vooruitgang

Share This Page