goedemorgen allemaal, ik heb nog wat zegels over, geloof stuk of 10 heeft er hier nog iemand zegels nodig? dan stuur ik ze wel op groetjes San
Wij zijn ook met het boodschappenpakket bezig, we hebben er al 1 binnen, we zijn nu voor de tweede aan het sparen, als de actie afgelopen is en ik er niet genoeg heb dan wil ik ze wel weg doen tegen verzendkosten, maar dat laat ik dan nog wel weten!
ik heb als het goed is ook 2 zegeltjes liggen dus wie ze wil pb je adres maar stuur k ze op.. ook al zijn het er maar 2
Ik heb laatst toch maar eens ja gezegd op de vraag of ik zegels wilde hebben.. Ik spaar ze zelf niet maar heb wel gezien dat er mensen zijn die nog nodig hebben.. om nu te zeggen wie t eerst komt t eerst maalt vind ik ergens flauw.. omdat niet iedereen die wil hebben, dit bericht leest.. Dus.. euhm.. stuur maar even een pb-tje, dan loot ik er iemand uit.. die krijgt zo van mij per post thuis..( misschien wel even handig te melden of je ze alle 11 nodig hebt, of minder.. dan kan ik misschien meer mesnen blij maken..) Ik wil zaterdagmiddag de brief posten en dus zaterdagochtend loten.. is dat wat?
Ik ben ook nog op zoek naar zegeltjes...ik mis er nog 15, dus mocht iemand ze over hebben, wil je me dan pb-en? Alvast bedankt!