Vanmorgen werd ik wakker en zoals elke dag even de tempertuur opnemen. Was hij 37.4, en ik voelde me niet zo fit, last van de keel en hoesten, echt het gevoel dat er een flinke verkoudheid aankomt. net even snel een paar boodschappen gedaan en ik heb het zo koud, echt rillerig. Nu reeds 37,7 en ik blijf maar rillen, dus het zal nog wel oplopen vandaag. Moet vandaag of morgen ook nog ongesteld worden (kan er ook nog wel bij). Nu maar hopen dat het niet een echte griep wordt, want dat kan ik niet gebruiken in de aan loop naar mijn eerste KID poging deze maand. Vanvond maar leker vroeg naar bed en vandaag maar een beetje rustig aan doen voor zover dat gaat. Bah wat kan een mens zich dan ellendig voelen
Ik zou bijna zeggen dat je wel eens zwanger kunt zijn ( ik had die temp toen ik zwanger was net voor het testen, NOD) Maar ik lees dat je een KID poging gaat doen, Beterschap meid!
hallo Nee zwanger kan ik niet zijn, na bijna 10 jaar onbeschermde sex lijkt me dat een utopie. Nee hoor dit is griep We zullen echt afhankelijk zijn van de donor.
Precies mijn symptomen de afgelopen twee weken. Sterkte en beterschap Maandag zal ik de HA bellen voor een kuurtje, ik blijf blaffen. Misschien een idee voor jou.
Hier nog eentje Ik ben ook snotterig...hoest de longen uit mijn lijf en ik voel me ook gewoon niet fit Beterschap! Heb het nou zo'n anderhalve week
Hier met oud op nieuw ziek met bijna 40 graden koorts, overgeven vd pijn, keelpijn, hoofdpijn en klierpijn en overal spierpijn. Begin nu wat op te knappen met een zwaardere ab kuur want heb dus n angina.
Hier nog steeds kouwelijk. en pijnlijke keel, dus veel thee(zonder caffeine) met honing (weet iemand of dat schadelijk is als je zwanger wil worden?) Vanmorgen geen verhoging en het lijkt alsof ik tegen het virus aan blijf hangen(heb ook griepprik gehad) Nou afwachten maar, net als het wachten op de menstruatie. Als je er op wacht duurt het altijd lang
hier ook 4 man sterk.al bijna een week. mij moeten ze het hardste hebben. ik blaf me helemaal suf en tjah iets innemen buiten een kinderparacetamolletje en 2 keer per dag spray van zoutoplossing zit er niet in voor mij nu. iemand tips zodat ik na 5 nachten eens kan slapen. gelukkig is de spierpijn stukken minder nu. maar dat hoesten....zucht..... @ricmar ik heb het toevallig voor mezelf nagezocht van die thee ( want die helpt met veel suiker ) iets tegen de keelpijn en je mag 2 koppen per dag als je zwanger bent. beterschap alle zieken!
Hallo Yinthe Dank je. En misschien voor jou een tip de neusspray van Vogel Die bevat ook kamille etc en is op basis van zoutoplossing, heb ik zelf ook gehaald vanmorgen Vandaag dus boven de 38 bah en nog steeds niet ongesteld