gezocht, spulletjes voor een meisje.

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door kim80, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim80

kim80 Nieuw lid

4 nov 2008
    2
    0
    0
    Een vriendin van mij (woonachtig in duitsland) is vorige week alles verloren bij een woningbrand.
    Alle spullen die ze gekocht had zijn in de brand verwoest en ze zal alles dus weer opnieuw aan moeten schaffen. Helaas bleken ze te zijn onderverzekerd en zal ze nu in 2 maanden tijd alles opnieuw aan moeten schaffen terwijl ze daar het geld niet voor heeft.
    Nu zou ik voor haar heel graag een pakket samen willen stellen zodat ze alvast weer een begin heeft.

De grote dingen zoals de babykamer en wandelwagen stonden gelukkig opgeslagen bij haar ouders, dus die heeft ze nog.
    ze weet dat ze een meisje verwacht, dus roze mag, maar hoeft natuurlijk niet.

Ik hoop dat er mensen zijn die me hierbij zouden kunnen helpen, want ze ziet door de bomen het bos even niet meer.

2. Tink

Tink Niet meer actief

Hoi, misschien is er wat bij voor je op mijn site: http://www.mijnalbum.nl/Album=HGA6KXRZ
    Alles staat per maat bij elkaar, te beginnen bij de kleine maatjes. Veel meisjesspul, alles mag voor kleine prijsjes weg.

Sterkte voor je vriendin intussen, lijkt me afschuwelijk.

Groetjes Tink

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zal ook nog eens de kast induiken, heb hier denk ik ook nog wel iets liggen wat ik toch niet ga gebruiken.

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Ik heb nog wel een aantal dingetjes die ze zo mag hebben. Ik heb verzameld voor mijn schoonzusje maar die krijgt een jongen vandaar. PB even een adres waar ik het heen kan sturen en ik regel het voor je.

5. kim80

kim80 Nieuw lid

4 nov 2008
    2
    0
    0
    Ik pb je even.

6. littlemama

littlemama Actief lid

28 okt 2008
    141
    0
    0
    ik heb een pakket voor een meisje maat 50 tm 74 en dat zijn over de 100 st kleding oa broeken payamas longsleeves sokken schoenen jurkjes zomer kleding jassen winterkleding enz
    het is allemaal nog zo goed als nieuw
    verder heb ik nog een wipstoeltje staan en een babyfoon en ook nog een buikdrager
    alle zo goed als nieuw
    voor de kleding vraag ik 45 euro (dat is 0,45 cnet per kledingstuk) voor de babyfoon 6 euro
    voor het wipstoeltje 10 euro en voor het buikdrager ook 6 euro
    ik hoor het wel

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ter info: ik heb het nog niet opgestuurd dus eht wordt maandag ;)

8. Hoi ik heb best veel kleertjes en schoentjes staan voor meisje, een babywalker, een wipstoel.
    Alleen moet dit opgehaald worden,ik woon in den haag.dus als je intresse hebt laat me weten

*kleertjes
    *lakens
    *badjas
    *maxicosi
    *z0'n badhouder.(wit)

Deel Deze Pagina