pfff ik denk ik haal even etiketten bij de HEMA en maak een adressenbestand voor de geboortekaartjes straks. Pfff wat een drama. Weet iemand toevallig de instellingen voor de etiketten van de hema 65X38 mm op 25 A4 vel?? Ik zag een oude post dmv google dat je avery kon gebruiken maar de betreffende code staat dus niet meer in de afdrukmogelijkheden.
Werk je met Word? Dan kun je handmatig de instellingen voor het afdrukken van etiketten aanpassen en de juiste formaten en het aantal etiketten op een vel invoeren. Dan maak je je etiketten en ik zou dan voor de zekerheid een proefafdruk maak op een gewoon velpapier, komt dit overeen met je etikettenvellen, dan kun je je adressen op de etiketten afdrukken. Heb ff printscreens gemaakt met een aantal stappen:
Heb eigenlijk geen idee, wij hadden ook wel etiketten voor de enveloppen, maar die waren gewoon op 1 groot vel gedrukt.. (zelf kaders gemaakt) en toen zelf gesneden onder de snijmachine.
In word 2007 zitten wel etiketsjablonen van de HEMA. Heb even beter gekeken, maar er staan HERMA etiketten in, sorry