Even een vraagje aan de mama's op de site. Welk merk babyverzorgingsproducten gebruiken jullie? Wat is je absoluut niet bevallen en welk merk vind je prettig in het gebruik. Is natuurlijk heel afhankelijk van je kindje, maar ik ben toch benieuwd naar de ervaringen van iedereen. Pim
Ik ben nu nog niet bevallen, maar heb allerlei merken al in huis. Van mensen uit mn omgeving heb ik gehoord dat het etos merk wel goed is. Zelf ga ik straks gewoon lekker uit proberen wat fijn is of niet. In al die pakketten zitten verschillende monsters dus das wel fijn! Liefs Jenny
Ben helemaal niet zo merkbewust, en voor mezelf heb ik dat ook niet zo, maar voor Lynn gebruik ik toch haast alleen zwitsal, er zat ook van alles van Natalis idd in het kraampakket, maar zwitsal ruikt zooooooo ontzettend lekker. vooral de haarlotion van zwitsal vind ik heerlijk, en voor het wassen gebruik ik alleen de zeepvrije douchegels. Maar ik doe Lynn ook niet elke dag in bad, meestal 1 dag wassen en de andere dag in bad. En dan ook niet elke dag wassen met douchegel, maar ook wel gewoon alleen met water ivm haar droge huidje, en dan af en toe als het echt nodig is smeer ik haar even weer in. Eigelijk heb ik ook veel producten in huis die ik helemaal niet gebruik, zoals shampoo gebruik ik helemaal nog niet voor Lynn, ik ga even met een washandje met zeepvrije douchegel overhaar bolletje en maak het dan met water weer schoon en dan na het drogen nog wat haarlotion erdoor om de zeepresten helemaal goed weg te krijgen! En babyolie gebruik ik ook practisch niet! Haar huidje begint nu minder droog te worden dus dit gaat wel goed! Gr Carry
voor alysha heb ik eigenlijk altijd zwitsal gebruikt en ook de spullen van natusan voor de bedtime bath vond ik van natusan erg lekker voor deze kleine wil ik alles gaan gebruiken van etos, ruikt erg lekker vind en is een stuk minder duur als zwitsal. Ik ben niet tevreden over de spullen van kruidvat, ik vind ze niet lekker ruiken maar goed smaken verschillen
Ik gebruik veel produkten van tou petit (mylene). Dit is een speciale kinderlijn waar ik erg tevreden mee ben. Ruikt lekker, smeert fijn en zeer geschikt voor de wat gevoelige huidjes. Schrale plekken verdwijnen als sneeuw voor de zon. Daarnaast heb ik ook meestal zwitsal in huis. Tou petit is wel wat prijziger dan de meeste andere produkten, maar ik doe er wel veel langer mee. Kwebbel
van het ziekenhuis hadden we een hele set Mustela producten meegekregen ze waren wel goed maar ik ben een enorme fan van de zwitsal producten ben dan ook daarnaar overgeschakeld en ben daar erg tevreden over de geur van zwitsal daar kan echt niks tegenop dat is een echte baby geur groetjes talia
Als ik al dingen begruik is het meetal van Weleda. Vind die zo lekker. Maar over het algemeen gebruikk ik weinig zeep e.d.
Kruidvat eigen merk heeft ook lekkere dingen en ruikt, vind ik, bijna net zo als zwitsal. Alleen scheelt het in je knip. Ik heb van mijn moeder een tas vol met zwitsal flessen gekregen en je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken, dus...... dank je wel. Haha. Knuf Juud
Selaam IK heb al wat spullen van kruidvat en van zwitsal. Maar ik denk dat ik toch bij kruidvat blijf, scheelt erg in je centen.
ik gebruik baby van de action dat is hypoallergeen vrij en ruikt zaligggggggggg mijn moppetje kan niet tegen zwitsal en natusan andere merken heb ik niet willen gebruiken maar met dit merk van de action dus ruikt ze heerlijk en heeft ze geen last van uitslag en by the way tis super goedkoop dus goed voor de knip en ze hebben er veel spullen van
Etos en Zwitsal gebruik ik. Kruidvat vind ik niet zo lekker ruiken. Ik heb overigens wel Kruidvat luiers (maar daar zit natuurlijk geen geurtje aan, ) en ook Pampers voor de nacht.
Ik gebruik weleda produkten en natusan. Geen zwitzal hier, dan wordt mijn mannetje zo rood als een kreeft.
Ik gebruik zwitsal en kruidvat. Zwitsal voor de fijne geur en kkruitvdat voor de fijne prijs. Djurra reageert op beide producten goed, dus dat is geen probleem. Moet zeggen dat ik tussen beide ook geen verschil kan ontdekken. Zwitsal ruikt wel heerlijk, maar goedkoop is soms ook prettig!
Ik heb voor Nynke, van de huisarts, een tube lanette-vaseline creme gehad. Helaas heeft Nynke zo'n extreem droge huid dat ze tegen geen enkel babyproduct kan.
Hallo, Ik heb een vraag binnen kort wil ik de verzorgings/baby producten gaan kopen. Wil de producten dan van het etos merk gaan gebruiken, maar nu is mijn vraag welke producten gebruiken jullie en hoe veel flesjes koop je daar van? Groetjes Chanel.