Ik zag net op Kruidvat dat het tentje van het merk Deryan maar 14 euro kost! Normaal kosten ze 60 euro. Deryan luxe kinderreisbed (Deryan, luxe, kinderreisbed, reisbed, bed, logeerbed, logeerbedje,)
Ik heb een limegroene die ik weg wil doen voor 14 euro excl. Mijn kleine heeft er nooit in willen liggen. Tis een nieuwe zonder doos met reistasje. Pb me maar bij interesse.
is er iemand die de aanbieding heeft uitgeprint van kruidvat en meegenomen heeft naar babydump (laagste prijsgarantie)?
Er staat op de site van babydump bij de voorwaarden van de laagste prijs garantie dat de artikelen dan wel nabesteld moeten kunnen worden en dat kan niet bij kruidvat. Dan gaat de garantie dus niet op hier lijkt mij.
Ik weet niet als het wel werkt, ik had ook een kinderwagen bij meerdere winkels goedkoper gezien, dus ik gemaild..... Maar ik kreeg zo n wazig mailtje terug kwam erop neer dat ze niet hun prijs gingen aanpassen en hun dus duurder waren. Dus aan die laagste prijsgarantie zitten wel haken en ogen, en klopt dus eigenlijk niet.