brief van overleden opa...

Discussie in 'De lounge' gestart door schatje1, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi meiden..

mijn opa is nu bijna een jaar overleden en ik ben toen hij een half jaar overleden was naar een paranormale beurs geweest..
    ik was met mijn opa echt twee handen op 1 buik dus we voelden elkaar heel goed aan..
    ik heb altijd al een gevoel gehad dat mensen bij mij zijn als ze overleden zijn..
    maar nu had ik het heel sterk..
    voel elke keer een hand op mijn schouder als ik aan hem denk ..
    nu ging ik dus naar die paranormale beurs en daar kon je een brief laten schrijven via de energie van overleden mensen..
    ik dacht dat wil ik..
    dus dat heb ik gedaan er stonden heel veel dingen in die hij ook zei..
    en dat was zo vreemd aan de ene kant fijn maar aan de andere kant weer heel vreemd..
    ik wil graag weten hoe jullie tegenover zo iets staan en of er iemand is die dit ook heeft gedaan of zoiets heeft meegemaakt..

kusjes schatje1

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    nou ik je verhaal gelezen heb wil ik het ook .
    Maar dan over mijn vader.ik heb nog zoveel vragen aan hem.

Als ik met terence bezig ben boven dan heb ik zo'n gevoel dat hij er bij zit.

want heel vaak als ik me down voelt dan hoor ik de stoel kraken bij terence op de kamer.
    hij heeft een voed stoel van riet.
    misschien verbeeld ik me dat?
    maar ik wil het ook zo graag geloven.

maar wat jij gedaan hebt echt mooi vind ik dat.
    ik heb ook altijd van die paranormale dingen opgezocht.

ik wil ook een keer dolgraag naar CHARM toe en gewoon mijn vaders laatste wens enzo horen.
    maar ik weet niet waar ik moet beginnen.

ps: die paranormale beurs is vast alleen in A'damm? ik woon zelf in friesland.

gr van loesmari

3. schatje1

nee is volgens mij overal wel hoor.. kan je opzoeken op internet meis..was echt heel bijzonder

4. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    owja internet

ahahah sosm vergeet ik gewoon dat als je internet je ook google hebt he :rolleyes:

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

misschien ene hele stomme vraag hoor maar zon brief maken is dat duur zou ik ook wel willen doen van mijnmoeder lijkt me erg mooi!

6. schatje1

ik dacht iets van 12,50 ofzo maar weet het niet zeker in ieder geval niet hoger als 20,00 euro dacht ik... maar ik had er eigenlijk alles voor over..
    mijn opa zei bevoorbeeld altijd tegen me.. doe het rustig aan dat stond er in en hij had een horloge om in de kist en er stond in die brief ik heb hier geen klokje nodig .. en dat ie nog altijd grapjes met me kan maken want dat deden we altijd..

7. schatje1

heb met mijn tante mijn moeder en mijn oma daar ook een lezing ghad van een man.. en die man keek me aan en toen zei die naar boven van neej dat kan ik niet doen en toen begon die te lachen dus ik echt kijken van wat is er dan..
    toen zei die je opa vraagt of ik zijn kleine meid een kus wil geven :cry: ik huile natuurlijk

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Vanuit mijn opleiding bestudeer ik deze markten al een tijdje, en spijtig genoeg kom je vaak veel bedrog tegen. Ongewild geef je vaak heel veel aanwijzingen door lichaamstaal, ongemerkt knikken, ... Waardoor ze veel kunnen afleiden. Je ziet ook heel vaak dezelfde dingen terug komen, die ze op veel mensen toepassen (net als die kus geven bijvoorbeeld)

Maar langs de andere kant zijn er vast ook mensen die werkelijk die gave hebben, en ik denk dat het zeer zeker mogelijk is om die overledene nog bij je te voelen! Ik geloof dat er nog steeds contact mogelijk is met mensen die overleden zijn, al is dat voor mij in gebed en niet via paranormale beurzen.

In ieder geval toch even opletten als er mensen voor jou zijn, hoe dat medium omgaat met de klanten, of ze wat zoeken bijvoorbeeld: 'de persoon op deze foto is je ... broer (vaak geeft de klant ongewild al antwoord via lichaamstaal).. ah, neen, je vriend, ja nu zie ik het, het is je vriend". Maar er zijn vast ook mensen die effectief bijzondere gaven hebben hoor, alleen even mee opletten!

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik geloof best dat er veel bedrog is met dit soort dingen, maar ik geloof ook zeker dat er meer is! ik heb ook eens iets aparts gehad: ik had een autootje gekocht en iedere keer als ik in die auto reed had ik het idee dat er iemand bij mij in de auto zat, ik heb altijd tegen mijn vriend gezegt er is iemand overleden in die auto. op een morgen ging ik de hond uitlaten en liep langs mijn auto, zag ik er een oudere man in zittten met een hoed op echt heel apart! ik ben snel door gelopen en durfde niet meer te kijken toen ik terug kwam met de zat hij er niet meer in? sinds dien vond ik het dood eng om s'avonds in het donker in die auto te rijden.
    kortom ik geloof wel dat mensen hier ook wel blijven rond zwerfen/hangen als ze overleden zijn en dat wij hun aanwezigheid ook kunnen voelen.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik geloof hier helemaal in. Heb er verder geen ervaringen mee maar ik ga 15 juli naar een para beurs

Wil daar zo ie zo een foto van mijn aura laten maken

Liefs kaatje

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Geweldig!
    Zo heb ik in mijn vorige woning een 'huisspook' gehad. Een paar keer zien lopen. Het toevallige wil daarbij: Ik had nix gezegd tegen mijn partner toen. Dus toen hij voor 1 van de eerste keren in mijn huissie was, op de bank zat en richting de keuken keek, zei hij : he, er loopt een vent in je keuken!
    Reactie van mijn kant heel droog: oh ja,dat kan.
    Grappige situatie, maar voor mij ook soort van bevestiging dat ik het me niet inbeeldde zeg maar.
    Een paar keer gezien, deze man, maar (helaas) is hij niet meeverhuisd...

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb hier heel weinig mee moet ik zeggen. Ik ben iemand die heel rationeel denkt. Ik ben erg nuchter dus. Ik zou het persoonlijk niet laten doen, omdat ik denk dat het inderdaad komt door signalen die jezelf afgeeft. Overigens ben ik er wel in geinteresseerd door het soms van een afstand te volgen. Ik heb bv. wel "Het zesde zintuig" gekeken.

13. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
  14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Zelf heb ik via mijn gids en automatisch schrift contact gehad met mijn schoonmoeder die in januari overleden is, mijn oma zoekt me op in mijn dromen, en vorige week kreeg ik te horen dat er een kindje bij me was, de dag erna zou het kindje langskomen. (heel apart) Volgende avond was ik alleen thuis, gaat de lamp ineens heen en weer...Vanavond ga ik naar een inloopavond voor spreken met gidsen ik zal ns vragen wat dit te betekenen heeft...

15. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Heb het er eigenlijk nooit over. Mijn broer en ik zien aan mensen of ze binnenkort overlijden. Dit kunnen ook jonge gezonde mensen zijn. Soms is het vervelend en vraag ik me af of ik dingen moet veranderen maar eigenlijk doe ik er niets mee. Mijn broer trouwens ook niet. Wij zien dit altijd al en het hoort er eigenlijk gewoon bij.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aparte dingen heb je toch! maar ik vind het zeker interessant allemaal!
    1 vraag vinden jullie het niet eng als jullie iets zien?

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Assen
    Ja, zulke dingen kun je niets aan doen, je kunt er ook weinig mee, ik voel pijn van anderen, en ik zie staling rond mensen, maar wat jij hebt lijkt me best lastig, een vriend van mij ziet dat niet, maar die krijgt het wel door, en als diegene overlijd dan ziet hij dat in een droom...goh, zo kom je nog eens dingen van elkaar te weten...

18. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Heel eerlijk gezegd sta ik er niet bij stil. Ik kan op straat lopen en zie ineens dat iemand dood gaat of een collega die langs loopt en dan zie ik het. Het hoort bij me. En zo zijn er wel meer dingen die bij mij horen. Sterk ontwikkeld gevoel en sommige dingen weet ik gewoon. Maakt mij tot wie ik ben denk ik dan altijd maar.

19. schatje1

ik zou graag nog een keer iets willen doen.. ben namelijk ook heel erg gevoelig voor dit soort dingen en mijn nichtje is vroeger overleden en daar praatte ik altijd mee.. toen ik een klein meisje was terwijl ze er al niet meer was..

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik geloof er wel in dat je d.m.v. energie nog contact kan hebben. Daar sta ik ook open voor. Maar verschijningen? Brrrrr, ik kreeg bij het lezen van jullie stukjes al kippenvel. Ik wil niets zien. Ik zou verstijfd van angst zijn.

Deel Deze Pagina