Ja... hangt ervan af wat je zoekt... Hier in almere heb je een winkel.. die heet volgens mij de kelder of the basement.. hebben ze vanalles voor weinig.. en dan hebben we nog tiger dk.. heet nu volgens mij flying tiger... dat zijn meer hebbe dingetjes voor weinig geld. Maar die winkels zitten niet overal volgens mij... Voor de rest de winkels die al genoemd zijn.
Als je weinig geld hebt kun je beter met een grote boog om dit soort winkels heen lopen, of er alleen binnen gaan met een boodschappenlijstje. Het gevaar is dat je 'omdat het goedkoop' is, veel meer geld uitgeeft dan de bedoeling is,
Weet niet wat je precies zoekt maar hier hebben we Action - Xenos - Euroshopper - Op = Op shop - Kringloop
hahaja dat klopt, daarmee neem ikmet opzet altijd een klein mandje, of helemaal geen als ik erg weinig nodig heb
prijsmepper heeft ook wel mooie dingen erbij zitten (niet alles hoor) maar hier bijvoorbeeld de kleding altijd 50% korting knutselspullen soms ook met meer korting
jeps de prijsmepper ook zeker, vooral baby/kinder spullen zoals rompers sokken etc, meestal heb ik rompers 3 voor 2 euro ofzo en 3 paar sokjes voor 1 euro of minder.......ideaal dus