de prenatal in den bosch gaat weg, mn zusje belde net vanuit de stad, dat alles 70% korting is! De prenatal op de pensmarkt
Wat goed. Zouden ze ook sale op autostoelen hebben? Ik probeerde te bellen maar niemand neemt de telefoon op
nee, want waarschijnlijk is het gekkenhuis ik zou zeggen, stap in de auto (ondanks het weer) en hup er naartoe - korting op alles is alles en hierbij lijken mij ook de autostoelen te horen zo lang ze ze nog hebben....
wanneer gaan ze weg dan en tot wanneer is die 70%?? want kreeg vandaag een cadeaubon van 40 euro voor prenatal en dan wordt het helemaal leuk shoppen!!!
allemensen, ik heb het gedaan Jacky78, je had gelijk, het was een gekkenhuis. Ik heb uiteindelijk maar meegedaan aan het graaifestijn. Ik was 235 euro armer met een korting van 535 ofzo. Zou anders 7..nogwat hebben betaald. Autostoel niet gevonden, die was net uit de etalage weggekaapt. Maar happy ben ik wel. Lig nog met een smile op mijn face hier. Heb van alles gehaald, kleertjes voor mijn kids, sjaal setje, beddengoed, babybanz, heeele mooie luiertas en wat heerlijke warme vesten voor mijzelf. Thanks honeyy for the tip. Great!
Ninja, was niet op. Maar weet niet of ze na vandaag nog open gaan. Schijnt dat er al 3 weken kortingen liepen met als klap op de vuurpijl de 70% vandaag.