Loopt dit nog? Is het gezellig (en niet irritant?)? Mijn blackberry heeft zich na een week opeens uit zichzelf weer weten te herstellen! Yoehoe wat een supertelefoon! Hij was een week helemaal de kluts kwijt en na allerlei backups besloot hij eergister opeens weer normaal te doen.
ja loopt nog. En irritant sja.. je kan gewoon je ledindicatie voor BB groepen uitzetten en dan zie je dus niets meer staan als er gepraat wordt, alleen op je scherm een melding bij je BB mess. Geen geluid of led etc
Mijn bb loopt wel steeds vast erdoor. Ik zie de chat ook niet meer wel de groep zelf maar denk dat ik die moet verwijderen want moet m'n bb steeds weer opnieuw opstarten jammer
nee tis toch gewoon ping? kijk als je veel pingt gaat het sneller ja. @rayna. Ik heb OS6.0 dus geen idee hoe jouw menu eruit ziet. Ik doe: in je menu naar opties (instellingen dus) kies daar -> geluiden en beltonen -->geluiden geselcteerd profiel --> chatberichten ---> bb groepen Dan de LED uit zetten
gezellig hoor jammer dat ik nog geen blackberry heb.. moet helaas nog een aantal weken wachten tot ik jarig ben haha