Ma niet ongi, lichte kv test, di iets donkerder en wo clearblue licht positief, maar gisteren hoopte ik op een dikke streep en kreeg weer maar een mini streepje na 7 minuten op de predictor.... wat betekent dit nu? Ik maak me vooral zorgen omdat ik bij mijn 1e zwangerschap 1 dag voor NOD al positief testte en de dag erna een superdik kruis had staan op clearblue. Nu zelfde clearblue test op woensdag gedaan en heeeeel licht streepje. Heb ik misschien gewoon een latere innesteling of gaat er iets niet goed in mijn lijf? Waarom kan ik nou niet gewoon wachten en word ik hier zo ontzettend onzeker van?
Dit betekent dat Predictor rot-testen zijn! Zonder gekheid, ik heb er geen goede ervarinen mee. Van Clearblue weet ik dat het veel meer Hcg nodig heeft om een positieve uitslag te geven. En wat betreft je andere zwangerschap: elke zwangerschap is anders. De Hcg-waarden zijn ook elke zwangerschap anders. Het zegt niets of het een goede zwangerschap is of niet. Dus... nergens zorgen over maken. Alle testen zeggen het: Je bent gewoon zwanger! GEFELICITEERD!!!!
ik denk ook zwanger als ik het zo lees... een streepje is een streepje.. maar je banner is al aangepast zie ik dus GEFELICITEERD
hallo lieve dames, ik denk toch dat het misgaat want heb nu helderrood bloed en voel krampen... Mijn gevoel was dus juist en denk dat ik een VMK heb! Heb er vrede mee, maar leuk is anders natuurlijk. Ik gun mijn lijf even rust de komende maand en in juli gaan we er weer voor!