Ik kon met 6 weken ook mijn spijkerbroek niet meer dicht krijgen hoor.. En vanaf week 8 positiespijkerbroek aan.. Op mijn werk wisten ze het al vroeg, maar dat komt omdat wij in de MMM zaten. Ik had het echt niet langer dan 10 weken kunnen verbergen haha.. Kreeg vanaf een week of 20 al de vraag hoe lang ik nog moest en of het nog wel ging met werken.. Dachten mensen ook dat ik al bijna uitgerekend was.. Nu schrikken ze helemaal als ik zeg dat ik nog 2 mnd moet Dat is dus echt per persoon verschillend hoor wanneer je het ziet of er last van hebt.. Ik zou wat betreft broeken dus of elastiekje of positiespijkerbroek kopen, en misschien het tillen proberen te vermijden (zeggen dat je door je rug bent gegaan ofzo ) Zou wel wachten met vertellen tot je in ieder geval een goede echo hebt gehad..
Uhm.... haha Niet echt meer. Maar als mijn baas er is heb ik een grote trui aan. Mijn collega's hadden het al lang door, geen koffie, geen alcohol bij 3 etentjes en nu een dikke buik. Die heb ik het maandag verteld en ze knikten allemaal, jaja, dat dachten we al Maar mijn collega's zijn vrouw en mijn baas is een man en is er alleen op donderdag Dus alleen nog as donderdag uit het zicht blijven, dan vertel ik het op 2-5 wel
Alsof mannen het snel doorhebben... Ik was 28 weken zwanger en er kwam een man van de arbodienst kijken of onder burostoelen en tafels goed stonden. Dus zeg nog zo voor de grap toen ik achter mijn buro zat: die buik is er over een maanden wel weer af! Hij: hoezo?
Ik heb bedrijfskleding en dat is gelukkig een enorme hoodie!!!! Zolang ik niet in mn polo ga staan ziet niemand iets Ik heb mijn eigen kamer (ben fysio) dus ik kan redelijk uit het zicht blijven
Ik heb het mijn teamleidster al verteld, gezien ik heel graag van mijn nachtdiensten a.s 3,4,5 mei af wilde en ze aangaf dat dit eigenlijk het hele rooster op de kop gooide en of ik dan een goeie reden had. Ja nou blijf dan maar es stil hihi veel te blij ook dus heb haar dus maar ingelicht.. Ze houd verder haar mond wel en wist ook dat ik een kinderwens had, hier in het jaargesprek ook over gehad, dus dat maakte de drempel laag.. Kan trouwens erg moeilijk geheimpjes bewaren als ik het liefst het van de daken schreeuw.. haha.. Voor de rest van de collega's en ook vrienden houd ik het nog wel even stil, wil het met 12 weken vertellen in de teamvergadering.. Werk in de psychiatrie dus is zoiezo wel handig als de teamleiding het weet.. eigenlijk collega's ook i.v.m. mogelijke agressie incidenten, rennen op pieper etc.. weet dus niet of ik het vol houdt tot 12 week.. Ook mijn broeken beginnen strakker te zitten dit voornamelijk door darmen, ben ik zoiezo gevoelig voor, nachtdiensten zijn zoiezo al een ramp voor mijn darmen en nu denk ik helemaal, wil geen onnodig risico lopen!
Oei! Dát is lekker relaxed! Ik heb een "eigen" lokaal waar ik me kan verschuilen, maar meer privé dan dat wordt het helaas niet....
Gisteren helemaal lachen, mijn baas was de hele dag op onze lokatie, mijn vrouwelijke collegas lagen in een deuk....hij ziet echt niets (thanx to the hoodie). Maar ik ben uit de 'gevaren zone'. Per 1-5 loopt mijn contract door (omdat hij vergeet te verlengen) en op 2-5 hebben we overleg Hij zal wel schrikken!!! En bij jou is het idd ver van prive