Sorry hoor. Ben wat aan het rond shoppen vandaag voor mn verzekeringen over te sluiten. Dus vandaar weeral seen topic over verzekeringen. Even in het algemeen. Hoeveel zijn jullie per maand kwijt aan verzekeringen en wat is daarvoor verzekerd? En hebben jullie bepaalde verzekeraars waar je heel slecjte of juist goede ervaringen mee hebt?
Heb er nu eentje gevonden voor 35 euro in de maand. Dat is: opstal (incl glas), inboedel (all risk dus ook als je zelf iets per ongeluk stuk maakt), waardevolle spullen buiten de deur, aansprakelijkheid.
Pff ik weet er 1 uit mijn hoofd Auto verzekering All-risk bij fbto 31,- per maand Overige verzekeringen hebben wij bij vcn lopen, daar willen nog steeds weg dus lees mee ☺️ Wil een all in voor onze inboedel zonder eigen risico
Daarnaast ben ik 36 euro nu per maand kwijt aan de auto verzekering. Maar die wil ik ook nog voor shoppen.
Heel slecht, maar ik heb werkelijk geen idee, en ik weet ook echt niet wát er precies allemaal en hoe het verzekerd is. We laten dit door een vrouw (die we privé ook redelijk goed kennen) regelen en we gaan er maar goede trouw vanuit dat het goed is. Misschien dat ik sowieso alles idd eens onder de loep moet nemen... Ik lees dus mee.
PAKKET: - De auto (Opel Combo Tour) op beperkt casco en ongevallen inzittende geen eigen risico bij reparatie door schade garant bedrijf met A/B kwalificatie, - Een gezinsongevallen, dekking C - Een opstal verzekering all risk met fundamenten, glas en garantie tegen onderverzekering geen eigen risico voor zuivere schade - Inboedel verzekering all risk met garantie tegen onderverzekering geen eigen risico voor zuivere schade - Een AVP voor het hele gezin zonder eigen risico Dit hele pakket kost 64.47 per maand. Pakket zoals hierboven met toevoeging van rechtsbijstand alleen voor verkeer kost 69.60 . Pakket zoals hierboven met toevoeging van rechtsbijstand volledig ( verkeer, consument en inkomen conflicten ) kost 83.46 Dit was ons advies van enkele maanden terug: We zijn bij de tussenpersoon in Venlo zeer ruim verzekerd en het was de goedkoopste die we tegenkwamen. Zeer klantvriendelijk overigens.
Auto; 35 - FBTO Inboedel + Aansprakelijkheids; 15 - FBTO Uitvaart zoon; 9 - FBTO Uitvaart dochter; 12 - Axent Zorg man; 96 - Kiemer Zorg ik; 96 - PNO Volgens mij zijn dat al onze verzekeringen
Auto; 30 en 35. Twee auto's , 1 allrisk. Geen eigen risico. Centraal Beheer. Inboedel allrisk Aansprakelijkheid Extra glas ivm serre Tuin Opstal Rechtsbijstand alle modules 32 - Centraal Beheer. Pakket 97 euro incl twee auto's. Zorg man; 106 - Interpolis Zorg ik; 87, aanvullend - PZP via werk, behoorlijke korting dus. 290 euro totaal dus.
Beide zorg bij interpolis, 109 euro. Basis plus het uitgebreidste pakket aanvullend. Inboedel bij interpolis, ik dacht iets van 10 euro per maand. Aansprakelijkheid is iets van 6 per maand. Ook interpolis. Auto van mij bij aon. Een diesel corsa uit 2006, 37 euro per maand. Auto van mn man bij interpolis zakelijk. 30 euro dacht ik. Uitvaart van mij, monuta van 8.09 per maand. Wij zijn fan van interpolis. Ik heb 1 keer een andere verzekeraar genomen en dat beviel super slecht. Dat was bij nationaal spaarfonds. Ik doe het nooit weer. Nu hebben we geen eigen risico en alles is verzekerd. Al doe ik het zelf. Al doet onze hond het. Dus ideaal! Hij is iets duurder maar ik vind het perfect. Mijn auto bij aon omdat dit 35 euro per maand scheelde. En deze bevalt tot nu toe prima. Dus dan vind ik het goed
De zorg voor ons allen iets van 200 euro per maand. Incl collectiviteitskorting. Verder de auto all risk, uitvaartverzekering voor ons 4en, WA, rechtsbijstand, doorlopende reis, opstal en inboedel 90 euro per maand. Bij de Univé trouwens.
auto verzekering casco geen eigen risico pechhulp auto inboedel all risk aansprakelijkheid rechtsbijstand volledig alles bij centraal beheer voor: 115 per maand uitvaart verzekering gezin: 25 per maand bij klaverblad zorg ik: 165 zorg man: 145 beide bij avero
Auto all risk; 18.58 Promovendum Inboedel; 3.76 euro Promovendum Aansprakelijkheidsverzekering ik+dochter; 4.95 euro Promovendum Geen uitvaart (genoeg spaargeld), rechtsbijstand (vind ik niet nodig, altijd zelf gelukt), geen doorlopende reisverzekering (weinig buitenland), geen pechhulp (Japanse auto 2009, lage kans pech). 27 euro totaal per maand En dan nog zorgverzekering; 85.75 - PMA budget Aanvullend pakket vind ik niet nodig, ik betaal liever zelf direct dan meer betalen indirect. Ik check elk jaar welke verzekeringen/energie etc goedkoper kunnen. Zo veel geld mee te besparen elke maand. En alles wat ik zelf kan betalen neem ik liever zelf het risico.
Totaal voor alle verzekeringen bijna 500 denk Zorg, 2x allrisk auto, inboedel e.d., rechtsbijstand, doorlopende reis en annulering, hypotheekbescherming, overlijdensrisico
Voor alle verzekeringen bij elkaar, dus 2 zorgverzekeringen, 1 uitvaart verzekering, 2 auto verzekeringen all risk, wa verzekering, inboedel en opstal verzekering en levensverzekering (volgens mij was dat het) betalen we samen 347 Euro.