Weet iemand of terugkerende klachten ies zeggen? Ik was in het begin van mijn zwangerschap erg misselijk. Had veel dorst, ontzettend droge neus (het gevoel dat je heel erg verkouden bent, maar geen snot/slijm. Sorry voor de ranzige details btw) en had heel veel last van slijm in mijn keel. Nu ben ik 36 week zwanger en heb al deze symptonen weer. Puur toeval? Iemand ervaring mee? Ben zeer benieuwd.
Haha, dat vroeg ik mij vandaag ook net af; In het begin kon ik geen warm eten binnen krijgen en had ik altijd dorst. Nu heb ik deze klachten opnieuw. Wie weet als het iets zegt
nou laten we het hopen dat het toeval is want als het daadwerkelijk iets zegt heb ik wel een probleem.... ik heb dat namelijk ook. opnieuw weer misselijk verkouden dorst moe. en zelfs steekjes in mn buik af en toe
Het kan nu beginnen maar ook nog tot 4w duren. Zegt volgens mij helemaal niets. Anders was bij mij de kleine er nu wel geweest.
Haha ja weer wat misselijk, niet zo erg als in het begin. Hoofdpijn. Gevoel alsof mn hoofd dicht zit. Verminderde eetlust, alleen in vette dingen. Maar helaas nog geen signaal dat de bevalling aan het starten is