Ik ben net 5 weekjes zwanger en vanmiddag had ik roze bij het afvegen. Daarna even niets meer, maar tijdens het avondeten (ik was uit eten met collega's) kreeg ik felle steken in mijn onderbuik. Het begon rond half 8 ongeveer en duurt nu nog steeds voort..... . Zojuist weer naar het toilet geweest en nu veel meer rood bloed en een klein zwart stolseltje.....ik ben zo bang dat dit nu op de natuurlijke manier mis gaat. De vorige keer heb ik een curettage gehad ivm een leeg vruchtzakje dat niet uit zich zelf loskwam, en nu dit......ik hoop zo dat het nog goed komt....ik wacht maar even af, meer kan ik nu ook niet doen.....ik was toch al van plan om morgen de verloskundige te gaan bellen voor de eerste echo.....wellicht kan ik gelijk weer door naar de gynaecoloog.....
Je kan, als je je er echt niet prettig bij voelt, ook nu bellen hè!! Dan kan je misschien vanaaf al voor een echo. Rotte is dat ze nu nog heel weinig kunnen zien en je dus nog steeds heel weinig zekerheid hebt....
Ik dus ook en heb ze zaterdag nog een keer gedaan en alles was zo mooi opgelopen.......dus ik snap er niets van..... De testen hieronder zijn dus van zaterdag....
Ze kunnen nu toch niet veel doen/zien, ik wacht vannacht even af hoe het loopt....morgen ochtend dan maar bellen....!
Even een update.... Vanacht is het eigenlijk heel goed gegaan..goed geslapen en geen kramp en bloed. Maar net bij het opstaan toch weer krampen op de achtergrond en dikke druppels donker rood bloed in de wc..... was ook vrij dik bloed, de druppels liepen niet uit ( sorry voor de details). Nu eerst even ontbijten en dan zo maar even naar de verloskundige bellen...die zal wel niets anders zeggen dan dat ik moet afwachten maar we zullen zien......
Och meid wat naar... Ik hoop echt voor je dat er niks aan de hand is. Hoop dat de verloskundige wel iets kan doen om je gerust te stellen en niet dat ze alleen zegt dat je af moet wachten... Ik duim mee voor je! Succes!
Succes met afwachten, dat is altijd naar en helemaal als je er zelf geen invloed op hebt. Kan nog alle kanten op gaan, hoop voor je dat het de goede kant op gaat!