Zoals de titel al zegt, was ik benieuwd of iemand al wat van mijn kaartje kan maken 🙈 Ik baal zo erg van het niet consequesnt testen voor de postieve ovu test, maar goed... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Temp je wel rectaal dagelijks zelfde tijd?? Ik vind de sprong van 36.3 naar 36.4 te weinig om van een ei te spreken tussen dag 11 en 15. Ik durf er niks met zekerheid over te zeggen. Ook niet met melding van je posi ovu. In de regel zie je dan 2-3 dagen daarna een tempstijging van 0.2 of hoger maar die heb jij niet op die dag Ik gok zelf dat jouw ei op dag 15 is geweest met een slowrise.
Yep, ik tenp dagelijks om stot 07.00 uur en dan vaginaal Hmm dat is dus afwachten geslagen, wij hebben voor het laatst geklust op dag 15 zou dat genoeg zijn? Had er even geen zin meer in haha
Goedemorgen, Ik heb volgens mij een verkeerde kruis in FF zouden jullie meekijken? Hij zou op de 15de moeten staan toch?
Zoals je ziet twijfelt FF ook (stippelkruis). Dat komt door je te weinig meetpunten. Even een paar dagen afwachten om te kijken wat je temp gaat doen