nog een paar uur meiden. ben benieuwd of ik kan slapen zo! voel me in ieder geval echt nog niet lekker. contiunu trekkend,zeurend gevoel in mijn buik. we zullen zien morgen!
gister voelde ik me wel oke. beetje sufjes nog. we hadden ook visite met 2 kinderen dus heb ook niet echt de tijd gehad om goed te voelen hoe ik me nou voelde. maar vanmorgen weer hoofd vol met snot, gevoelige borsten, en een zeurderig gevoel in me onderbuik en hoofdpijn. heb niet meer getest. denk dat ik toch wacht tot donderdag of vrijdag met testen.
Jammer zeg, hopelijk was je gewoon nog te vroeg! Dat je temp nu wat lager is, hoeft niks negatiefs te betekenen hoor. We blazen 'm gewoon weer omhoog. *blaast*
Jammer hoor, en toch denk ik dat jou eitje wel bevrucht was een poging gedaan heeft. Maar dat schijnt ongemerkt nog best vaak te zijn geloof ik.
ik heb geen idee of dit iets is geweest, maar we hebben gister nog geklust zeg maar, en toen ik na denk ik een half uurtje naar de wc ging, lag er een grote slijmprop? ik zat eerst ze te kijken van wat is dat nou? dus ik met een wc papiertje gedept, kwam er een hele lange (lees 20 cm) sliert slijm vanaf. volgens mij kan dit geen sperma zijn toch? (sorry voor de details ) op naar de volgende ronde!