Hoi, Over 1,5 week staat bij ons de keizersnede gepland. Ben nu 37,5 week... de baby is goed ingedaald. Als ik sta en loop voel ik enorm veel druk op m'n vagina. Ook bij harde buiken wordt het nu bijna pijnlijk omdat dat ook extra op de onderkant drukt. Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat de baby nog 1,5 week blijft zitten, maar weet ook dat het allemaal niets hoeft te zeggen. Vind het allemaal wel heel spannend worden en ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Herkennen jullie dit gevoel down there en was dit alleen vlak voor de bevalling of hebben jullie er nog wel even mee rondgelopen voor de baby zich aandiende?
Ik heb het ook al 3 weken.. sinds gister is het wel meer geworden! Maar zegt dus niks.. komt doordat je kindje is ingedaald
Dit klinkt als indalen! Niet fijn, maar kan geen kwaad. Twijfel je dan kun je altijd de gyn even bellen!
Herkenbaar wel. Ik had het ook, en daarbij voelde ik me duidelijk 'anders'. Weer misselijk, neiging om terug te trekken Met 37.3 braken m'n vliezen en konden we naar het zh voor een semi spoed keizersnee.
Dank voor jullie reacties. Ik moet het ook maar gewoon even afwachten net als iedereen natuurlijk. Het zijn ook de laatste loodjes natuurlijk...
Heb het ook heel erg de laatste tijd. Gaat ook gepaard met harde buiken, menstruatie krampjes en misselijkheid. Begon met 34 weken met indelingskrampen en daarna met 36 nog een keer. Laatste paar dagen is het constant aanwezig. En vooral dat drukkende gevoel is heel herkenbaar. Voelt af en toe net of de kleine zo uit de onderkant zou kunnen floepen Het zal er wel bijhoren de laatste weekjes.
Mijn zoontje daalde in met 36 weken. Echt last gehad van steken onder, hij lag ook heel erg laag. Maar ik ben pas bevallen met 41+4. Het zegt helemaal niets dus .. Helaas.