Hoi meiden, Mijn ei kwam een week te laat, ongeveer 25 december. Ik zou gisteren ongesteld moeten worden. Inmiddels ook al aardig wat getempt, In dcember schommelt het nog een beetje tussen de 36,3 en de 36,6 maar vanaf januari is het zo: 1 jan : 36,7 2 jan : 36,7 3 jan: 36,7 4 jan : 36,7 5 jan : 36,7 6 jan: 36,8 7 jan: 36,7 negatieve zwangerschapstest. 8 jan: 36,9 Wat denken jullie? Of kunnen jullier hier helemaal niets uit opmaken? thanx! groetjes Tanja8
is die temp van 1 jan. direct na je ei? Dan kan het nog wel even duren voor je ongi zou moeten worden. Meestal wordt je zo'n 14 dagen na je ei ongesteld.
Ik heb precies hetzelfde! Mij ei kwam ook een week later, maar dan op 26 december. Twee weken erbij op en je zit op deze week. Mijn temp begint nu helaas wel langzaam te zakken, dus ik wacht nog heel even met testen om teleurstelling te voorkomen. Maar bij jou ziet het er goed uit. Hopelijk blijft je temp hoog, dan zou ik donderdag of vrijdag weer een testje wagen!
hoi! ja inderdaad met mijn ei op 24/25 december kom ik ook op gisteren uit. Mijn temp gaat toch wat omhoog dus ik wacht rustig af maar heb nog nooit gehad dat mn temp rond deze tijd om hoog gaat, spannend dus.
Hoe is het nu Tanja? Kun je je nog inhouden om te testen? Mijn temp was vanmorgen weer 0,1 gestegen, hoera! Ik ga morgenochtend testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Wat een spanning.........
Hallo allemaal, even een vraagje: hoeveel dagen voor je ongi moet worden daalt je temperatuur terug? Groetjes en succes iedereen!
Dat verschilt per persoon en misschien ook wel per cyclus (maar dat weet ik niet zeker). Soms een of twee dagen voor je nod, maar soms ook pas als je al twee dagen ongesteld bent.
Ja is inderdaad afwachten. Heeft je temp al wel een stijging gehad (tijdens de eisprong)? Als je nog zes dagen voor je NOD zit, duurt het sowieso nog wel even voor je iets weet denk ik.
Ik heb vamorgen getest, en het is raak! OMG wat ben ik blij en opgewonden! Ik kan het nog haast niet geloven.... Hopelijk is het bij jou ook raak Tanja!
gister getest maar toen was ie nog negatief! Vanmorgen is mn temp wel weer 0,2 gestegen.. vermoeiend hoor dat afwachten! En azeb gefeliciteerd meid! geweldig! geeft mij oo kweer hoop